رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اسکندر - جلد 3 - آخر دنیا
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 50 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 50 رای
✔️ توصیف ماجراجویانه اسکندر در جلد سوم کتاب پی‌ گرفته می‌شود و هجوم اسکندر تا قلب آسیا و سرزمین اسرارآمیز هندوستان گسترش می‌یابد. "ارتش مقدونیه همچنان به جلو پیش می‌رود و در هر جا که با مقاومتی رو به رو می‌شود، بی درنگ آن را در هم می‌کوبد. زیبایی بابل به سرعت به نابودی کشیده می‌شود، کاخ افسانه‌ای و بی نظیر تخت جمشید در یک شب، با خاکستر یکسان می‌شود و سرانجام امپراتوری عظیم و قدرتمند ـ اما رو به افول ـ هخامنشیان نابود می‌شود و دوره‌ای جدید و خونین سر برمی‌آورد. اما رویاها و خواسته‌هایی دیگر در ذهن اسکندر وجود دارد: نقشه‌ای جاه‌طلبانه برای وحدت بخشیدن به ملل گوناگونی که در امپراتوری او حضور دارند. او بر آن است تا همه ملل را به قومی واحد و یکپارچه مبدل سازد و با این وحدت کلی، نظمی دقیق به جهان بخشد. این اندیشه تا بدان جا پیش می‌رود که روح و جان اسکندر را بی وقفه اسیر خود نگاه می‌دارد تا سرانجام زیبایی شگفت انگیز شاهزاده‌ای پارسی به نام رکسانا، قدرت لازم را به او بخشد تا....".
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
siavash1350
siavash1350
1390/02/27

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اسکندر - جلد 3 - آخر دنیا

تعداد دیدگاه‌ها:
8
متاسفانه جلد های یکم و دوم قابل دانلود نیستند
هر سه جلد این کتاب رو قبلاً خوندم
ولی دلم می خواست خودم هم داشته باشمش!
خیلی متن قشنگی داره
ولی مطمئاً تحریف شده است
چون انقدر اسکندر رو قابل ستایش تعریف کرده که فکر نکنم خود یونانی ها و یهودی ها و فراماسونری ها هم باورش کنن!
کتاب جالبی است ممنون از زحمات مدیریت سایت
کتاب بسیار خوب و مفیدی بود . توصیه می کنم بخونیدش ضرر نمی کنید .
به عنوان یک رمان تاریخی خوب بود . ولی در عین حال توسعه نام اسکندر در فرهنگ این سرزمین محسوب می شود . فکر کنم ما تنها مردمی هستیم که نام فاتحین سرزمینمان را روی بچه هایمان می گذاریم .
اسکندر - جلد 3 - آخر دنیا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک