رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
زن سی ساله
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 106 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 106 رای
✔️ این رمان سرگذشت دردناک زنی است که زندگی زناشویی کامش را برنمی‌آورد و سرانجام پس از وسوسه‌های بسیار به عشقی گناه‌آلود تن می‌دهد. وی به کودکی که حاصل این عشق اوست بیش از فرزند مشروع خود مهر می‌ورزد. دخترش که از راز مادرش آگاه است، آن کودک را به رودخانه می‌اندازد و خود با خشم از دامن آلودهٔ مادرش به آغوش جوانی، که خود نیز مثل دختر دستش به خون آغشته است، می‌افتد و تا آخر عمر با هم به شادی زندگی می‌کنند. در انتهای داستان حوادث هیجان انگیزی روی می‌دهد و زن ناپاک از شدت درد و رنج می‌میرد.
بالزاک داستان را در بستر مسائل تاریخی و اجتماعی پیش می برد. در واقع عشق ژولی به ویکتور با تاریخ فرانسه پیوند خورده و با شیوایی و ظرافت هر چه تمام تر نوشته شده است.شرح گرفتاری زن آن روز،مرد خیانتکار،مرگ پدر،بزرگ کردن فرزند و از همه مهمتر شناخت نویسنده از خواست زنان و افکار آنان از ویژگی های بارز این رمان است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زن سی ساله

تعداد دیدگاه‌ها:
13
در چاپ جدید بعضی از جمله ها را حذف کرده:stupid::stupid:
کتاب خیلی زیبایی:baaa::baaa::baaa::baaa::baaa:
اما عکس جلد هیچ ربطی به موضوع کتاب ندارد(?)
واقعا از محدود کتاباییه که موقع خوندن حس دلسوزیم گل میکنه خیلی ناراحتم کرد راستش که چرا ی حس اینقد ی نفرو به منجلاب بکشونه.البته احساسات ی زن و که تو سن سی سالگیه توضیح میده داره عمق احساساتو نشون میده.از لحاظ روانشناسی نقطه ی اوج حس جنسی در زنان بین سی تا چهل سالگیه ...و احساسات دختره رو که بچه رو پرت میکنه حس حسادت و به قلم میکشه .در کل ی داستان روانشناسیه که داره روحیات زن و دختری را تو سن های حساس به لغزش نشون میده.امیدوارم هر کی این کتاب و بخونه نکات مثبتش و دریافت کنه...:x:!:-(
زن سی ساله داستانی روانکاوانه هست که بالزاک در آن به کندوکاو درون روح یک زن سی ساله پرداخته و آن را تشریح می کند. الحق‌‌انصاف هم از پس آن خوب برآمده است. یکی از ارکان داستان تبعیضی است که مادر بین دو فرزند خود می گذارد و از تجربیات خود بالزاک نشات می گیرد. زیرا مادر بالزاک از مرد بیگانه‌ای صاحب پسری به نام هانری بوده که او را بیشتر از بالزاک دوست می داشت.
زن کز بر مرد بی رضا برخیزد
بس فتنه و جنگ از ان سرا برخیزد ...
گلستان سعدی
آقای احسان ...اگه عضویت در کتابناک دارید گمان میره که آدم کتاب خونی باشین...
از یه کتابخون که ایرانی هم هست بعیده که اینطور حرف بزنه....پس میشه نتیجه گرفت که یا کتابخون نیستین یا ایرانی نیستین چون اگه بودین با احترام بیشتری راجع به هموطن های خانم خودتون صحبت میکردین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پس چرا کتاب آرزوهای بر باد رفته ی بالزاک نیست :-(:O
احسان با یه کتاب نمیشه درباره قشری از والاترین انسان ها قضاوت کرد و عقده های درونی خود را ابراز نمود.
زن سی ساله
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک