رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تاریخ فلسفه در قرن بیستم
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 58 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 58 رای
هنوز توضیحاتی برای این کتاب ثبت نشده
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
rastak2233
rastak2233
1390/02/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ فلسفه در قرن بیستم

تعداد دیدگاه‌ها:
3
کتاب متوسط،،می توان گفت ضعیف! فهرستی عجول و ناقص و گذراست از فلاسفه ی عنوانِ کتاب که به قلمِ نویسنده ای بشدت احساساتی!! گزیده شده،مبنا و کم و زیادِ پرداخت ایشان به فلاسفه بر اساس میزان مهروزی و له و علیه اینان نسبت به یهودیت - جریان هلوکاست و الخ - است، که در این مابین هم،چهره ی فیلسوفان اغلب مخدوش و حرف و کلامشان مغشوش شده(بعنوان مثال: هایدگر)،و دامنه ی این روند و روال و یک سونگری آنقدر دچار تکرار و تکرار می شود که بخصوص برای خواننده ی بیطرف که دیگر می تواند حدس بزند فلان فیلسوف بعدی در کتاب قرار است چه اتفاقی برایش بیافتد،شاید موضوع آزار دهنده و از اثر سلب اعتماد شود، و نویسنده برای رسیدگی بیشتر به سلیقه ی شخصی اش و انگار! حجیم نشدن کتاب،از کنار نام های بزرگی نیز،بسادگی گذشته و همچنین برای انعکاس مضمونش تا جایی پیش رفته، که به نفعِ کوبیدن توحش هیتلر از اندازه ی ظلمِ استالین نسبت به انسانیت کاسته: نامتعادل!
در پی نوشت و نوبه ی انتشار دیگری،توضیحاتی داده که کفایت نمی کند.
یک کتاب عالی. عجیبه که هنوز میشه دانلودش کرد. دوستداران تاریخ فلسفه باید این کتاب رو دریابند. ترجمه کتاب هم خیلی خوبه. این کتاب واقعا یک کتاب "تاریخ" فلسفه است.
واقعا کتاب خیلی خوبی بود...دستتون درد نکنه....
تاریخ فلسفه در قرن بیستم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک