رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آخرین بنیاد کهکشانی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 47 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 47 رای
آیزاک آسیموف (‎به روسی Исаак Юдович Озимов ‏) (۲ ژانویه ۱۹۲۰ - ۶ آوریل ۱۹۹۲) نویسندهٔ آمریکایی روسی تبار گونه‌های علمی، علمی-تخیلی، خیال‌پردازی، وحشت و دکتر در بیوشیمی بود. شهرت اصلی او بیشتر به خاطر سری بنیاد (در ایران سری امپراتوری کهکشانی) است. قوانین سه‌گانهٔ رباتیک وی از شهرت جهانی برخوردار است و دایره‌المعارف بریتانیکا وی را واضع واژه رباتیک در زبان انگلیسی می‌شناسد. وی بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب در تمام دسته‌های اصلی رده‌بندی دیوی (به جز فلسفه) دارد و سیارک آسیموف ۵۰۲۰ به افتخار وی نامگذاری شده‌است. آسیموف، کلارک و هاین‌لاین به عنوان سه نویسندهٔ بزرگ گونهٔ علمی-تخیلی شناخته می‌شوند.

آثار: پرکاری آسیموف حیرت آور است. وی نزدیک به ۵۰۰ کتاب در دامنه گسترده‌ای از موضوعات، از کتاب‌های کودکان گرفته تا کتاب‌های درسی ئ دانشگاهی نوشته‌است. بیشترین شهرت وی شاید به خاطر داستان‌های علمی - تخیلی بود و نقش پیشتازانه او در بالا بردن داستان‌های علمی - تخیلی از سطح مجلات بی‌ژرفا به سطح فکری مربوط به جامعه‌شناسی و تاریخ و ریاضیات و علم باشد. آسیموف همچنین داستان‌های اسرار گونه و معما گونه نیز نوشته‌است. از وی کتاب‌هایی در نقد مسائل فیزیک، شیمی، زیست شناسی، اخترشناسی، طنز، شکسپیر، کتاب مقدس و موضوعات زیاد دیگر نیز چاپ شده‌است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Pir pesar
Pir pesar
1390/02/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آخرین بنیاد کهکشانی

تعداد دیدگاه‌ها:
3
این کتاب به هیچ عنوان جزو آثار آیزاک آسیموف نیست که آقای فرهاد ارکانی ترجمه کرده باشند. این کتاب شامل مجموعه داستانهای کوتاه علمی تخیلی نوشته خود آقای ارکانی است که به سبک و سیاق مجموعه داستانهای کوتاه آیزاک آسیموف نوشته و تنها دو تا از داستانهای موجود در این کتاب (سرگردانی روبان آ ال 76-قانون اول) نوشته آیزاک آسیموف هستند. اما ناشر طوری جلد کتاب را تنظیم کرده که خواننده بخت برگشته تصور می کند که کتاب نوشته آیزاک آسیموف و ترجمه فرهاد ارکانی است!(?)
[quote='harmonica']سری کتاب های بنیاد کهکشانی (با ترجمه : پیمان اسماعیلیان) را که نایاب است کسی دارد؟
با سلام
من دارم. هفت کتاب هستن
که اسامی اونا به ترتیب زیر می باشن:
1. Prelude to Foundationسرآغاز بنیاد
2. FORWARD THE FOUNDATIONپیشبرد بنیاد کهکشانی
3. Foundationظهور امپراتوری کهکشانها(بنیاد)
4. Foundation and Empire جنگ امپراتوری کهکشانها
5. Second Foundation سقوط امپراتوری کهکشانها
6. FOUNDATION'S EDGEکناره(لبه) بنیاد
7. FOUNDATION AND EARTHبنیاد کهکشانی و زمین
[/quote]
سری کتاب های بنیاد کهکشانی (با ترجمه : پیمان اسماعیلیان) را که نایاب است کسی دارد؟
آخرین بنیاد کهکشانی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک