رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
قصه های صبحی - جلد 1
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 26 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 26 رای
باهتمام: لیما صالح رامسری

قصه های "صبحی" یکی از گنجینه های مهم و ارزشمند ادبیات عامیانه ایران به شمار می رود که بخش عمده ای از ادبیات کودکان و نوجوان ایران را شامل می شود.
در این کتاب کوشش ما بر آن بوده تا جایی که ممکن است به شیوه رسم الخط صبحی آسیبی نرسد، اما در عین حال رسم الخط امروزی را نیز در متن قصه ها رعایت کرده ایم، تا خوانندگان راحت تر با متن کتاب ارتباط برقرار کنند.
همچنین برخی از داستان‌ها با روایت های متعددی از سوی صبحی نقل شده اند که در گرد آوری و تصحیح این کتاب سعی شده که کامل ترین قصه را نقل کنیم و از روایت های تکراری پرهیز کنیم.
برخی از واژه ها را نیز در پانویس با استفاده از فرهنگ معین و لغت نامه دهخدا معنی کرده ایم. البته برخی از واژه ها توسط خود "صبحی" در پانویس معنی شده اند که این اصطلاحات و واژه ها با ستاره از بقیه وا‍ژه ها مجزا شده اند.
تصاویر کتاب های صبحی پیش از این توسط "لیلی تقی پور"، "محسن وزیری مقدم" و "محمد تجویدی" کشیده شده بود که این تصاویر با بازسازی و اصلاح "مینو ارجمندی" در این مجموعه منتشر شده اند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mahjoob
mahjoob
1389/12/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قصه های صبحی - جلد 1

تعداد دیدگاه‌ها:
5
با سلام دنبال کتاب افسانه های کهن فارسی اقای صبحی میگردم که با قصه دویدم ودویدم شروع میشد وقصه گنجشکی که دنبال پر زور ترین کس در ذنیا بود اگر این قصه رو دارید لطفا در سایت بگذارید برای تحقیق لازم دارم
لینک های دانلود کتاب صبحی همه خراب بودند اگه می دونستم اصلا وقت نمی ذاشتم رو ثبت نام این سایت لطف کنید یک بار دیگه کتاب رو آپلود کنیدو لینکشو بزارید ممنون
خیلی خوب بود آدم رو یاد بچه گی هاش می انداخت
دستتان درد نکند .بالاخره‌ کاری کرده‌اید.حداقل نامی از صبحی برده‌اید.لیک ای کاشهمچون خود او به‌ روایات و بقول خودتان رسم الخط!وفادار می بودید.
قصه های صبحی - جلد 1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک