رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
نگین آفرینش
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 11 رای
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 11 رای
این کتاب که هم اینک به عنوان متن درسی برای دوره مقدماتی معارف مهدویت استفاده می شود ابتدا توسط برخی پژوهشگران مرکز تخصصی مهدویت استفاده عمومی نگارش یافت که پس از تغییراتی به صورت درسنامه ارائه شده است. مؤلفان این اثر آقایان محمد بالا دستیان ، محمد مهدی حایری پور و مهدی یوسفیان هستند که مباحث را به گونه ای زیبا سامان داده اند. این کتاب در پانزده درس به مباحث مهم و اساسی مهدویت پرداخته و به عنوان مقدمه ای برای ورود به بحث های اساسی تر زمینه های خوبی را در مهدی آموزان فراهم می کند که با متن درس بعدی با عنوان درسنامه مهدویت تکمیل می گردد. از ویژگی های مهم کتاب قابل فهم بودن آن برای عموم علاقه مندان است. دیگر آن که این کتاب به خاطر استقبال شایان علاقه مندان بارها تجدید چاپ شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نگین آفرینش

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سلام دوست عزیز. 1- درسته. دقیقا همه چیز رو باید با عقل پذیرفت. اما یادت نره کل ماحکم به العقل حکم به الشرع و کل ما حکم به الشرع حکم به العقل. وجود و ظهور امام زمان ی چیز عقلانی. کافیه بیشتر تحقیق و فکر کنی. 2- فرض کنیم جوونا رو تو خیابون میزنن چه ربطی به مهدی داره؟ در ضمن آقا نمیاد چون فعلا باید ظلم بکشیم تا لیاقت حضور پیدا کنیم. 3- انتظار به معنای دست روی دست گذاشتن نیست. اتفاقا چون 1400 ساله کاری برای زندگیهامون نکردیم امام هم نیومده. 4- کی حالا به شما گفته منتظر باشی. منتظر نباش به اعتقادات مردم هم توهین نکن
محقق و متفکر باشی
نگین آفرینش
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک