رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
الهه انتقام
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 69 رای
نویسنده:
مترجم:
حسن اصغری
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 69 رای
او در استان اسمالنسک در شوروی (روسیهٔ امروزی) در یک خانواده آسیابان یهودی متولد شد. در سن پنج سالگی خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کردند.در ۱۸ سالگی نخستین داستانش را به نام «گشتی در حوالی سیارک وستا» نوشت که در شماره اکتبر ۱۹۳۸مجله داستان‌های حیرت‌آور چاپ شد.در سال ۱۹۴۱ داستان دیگری با عنوان شبانگاه به مجله داستان علمی - تخیلی حیرت‌آور فروخت که در آن زمان برترین مجله در این عرصه بود.
او از ۱۹۸۵ تا پیش از مرگش رییس انجمن امانیست‌های آمریکا بود. بعد از مرگش جای او را دوست و همکار نویسنده‌اش کورت ونه‌گات گرفت.
آیزاک آسیموف در ششم آوریل سال ۱۹۹۲ درگذشت. مدتی بعد از مرگ وی اعلام شد که مرگ وی در اثر بیماری ایدز بوده‌است، این طور اعلام شده که وی در اثر انتقال خون در یک عمل جراحی مبتلا شده بود.
نمسیس، الههٔ انتقام در اساطیر یونان
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
miran2009
miran2009
1389/12/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی الهه انتقام

تعداد دیدگاه‌ها:
10
باسلام لطفا اگر کسی کتاب های یاشار کمال رو مثل اینجه ممد ویا ستون خیمه ویا زمین آهن است وآسمان مس را داره ویااز محل دانلود آن خبر داره اطلا ع بده ممنون می شم.
چه بکش بکشی هستش سر این کتاب واقعا حق داشتید این کتاب رو خوندم ولی قصد دانلودشو دارم چون بهترین کار نویسنده هستش
ممننون ازتون که کتابو واسه دانلود گذاشتین
اشتباه از من بود. گویا شرایط دانلود را داشته. ببخشید
این کتاب رو 19 سال پیش وقتی که کلاس سوم دبستان بودم خوندم ولی نصفه! تو اتیش سوزی از بین رفت! از کجا تهیش کنم؟ اعصاب ندارما!(?)(?) یکی لینک دانلودشو بده! فقط بلدین تو کف بزارین زودتر تکلیفو مشخص کنید تورو خدا
سلام
لطفا زودتر تکلیف کتابا مشخص کنین
وقتی نشه دانلودش کرد چه فایده (!)
اه فقط بخاطر این کتاب عضو شدم(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)
ایزاک آسیموف عشق من است هر کتابی از او برای من یک شاهکاربه حساب می آید ، نوشته هایش را بسیار دوست دارم. کاش کتابهای بیشتری از او برای دانلودموجود بود .
الهه انتقام
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک