رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
غارهای فراموشی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 44 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 44 رای
برای فارسی زبانان سه گانه "کوههای سفید. شهر طلا و سرب و برکه آتش" که به سه گانه "سه پایه ها " مشهورند با نام جان کریستوفر نویسنده چیره دست انگلیسی گره خورده است. سه گانه " شهریار آینده. آنسوی سرزمین های شعله ور و شمشیر ارواح " و کتابهای " نگهبانان " و " غروب شیاطین " از دیگر آثار وی هستند که به صورت الکترونیک در دسترس هستند.
" غارهای فراموشی " از دیگر داستانهای جذاب این نویسنده است و با این کتاب مجموعه ترجمه های فارسی کتابهای این نویسنده در سایت تکمیل میشود و امیدوارم به مانند دیگر آثار این نویسنده برای خوانندگان جذاب باشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
moreak09
moreak09
1389/10/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی غارهای فراموشی

تعداد دیدگاه‌ها:
12
والا زندگی در غارهای فراموشی چیش بد بود دیگه دغدغه هیچی نداشتند مارتی رفیقشو گول زد:((
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد:D;-(:-(:(((?)(!):baaa::stupid:8-):O:-*;-):-):!:x
کاش امکان دانلود این کتاب فراهم میشد ! :-)
admin عزیز.
با این وضعی که داره پیش میره دیگه هیچ کتابی توی سایت واسه دانلود نمیمونه.
همه ی کتابا رو سایتای دیگه بدون اجازه گذاشتن. همونجور که میدونید توی ایران کپی رایت مالیده هست.
اگه هم دنبال فرهنگ سازی واسه رعایت حق کپی هستید فکر نمیکنم تو این کار موفق بشید. این مسئله تو ایران به این راحتیا حل نمیشه.
بگذریم. به هر دلیل که این وضعیت پیش اومده، لطفا و ملتمسانه تقاضا دارم مشکل رو حل کنید. آخه آدم میاد عنوان کتاب رو میبینه و نمیتونه دانلود کنه. آخر ضد حاله.
میبرید لب چشمه تشنه بر میگردونید.
البته احتمالا دوستان زیادی راجع به این قضیه سرتون رو درد آوردن و گلایه کردن. ببخشید که منم به اون دوستان اضافه شدم.
کوهالن عزیز
هردو کتاب "نگهبانان" و "سرزمین تازه کشف شده" را در سایت آپلود نمودم تا ببینیم چه زمانی نوبت انتشارشان فرا رسد. امیدوارم هرچه زودتر بتوانید آنها را دریافت کنید.
باز هم اول از همه بابت آپلود کتاب شمشیر ارواح باید تشکر کنم کار بسیار جالب و پسندیده ای است . از انجا که کتاب های در حال تایید زیادند کمی با تاخیر گذاشته می شود.
اما دوم اینکه این بخش جان کریستوفر هست:
http://ketabnak.com/index.php?subcat=436
همانطور که می بینید کتاب های نگهبانان و سرزمین تازه کشف شده نیستند که اولیش رو من دارم ولی دومیش را خیر ، اگر دارید وبگذارید که بسیار عالی می شود.
دوست عزیز کوهالن
کتب سوم از مجموعه شهریار آینده (شمشیر ارواح)را هفته گذشته آپلود نموده و برای سایت ارسال کرده ام ولی تا کنون منتشر نشده و در سایت نیست.
کتاب نگهبانان و همچنین کتاب دوم از مجموعه گوی آتش (سرزمین تازه کشف شده) را میتوانید در سایت بیابید و در مجموعه جان کریستوفر
غارهای فراموشی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک