رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مومو
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 41 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 41 رای
✔️ کتاب «مومو» دختر هشت و یا شاید هم دوازده ساله‌ای است تنها و بی کس که نه تنها کسی نمی‌داند کی به دنیا آمده، از کجا آمده و خانواده‌اش کجایند، حتی خودش هم نمی‌داند! اما مومو هنر بزرگی دارد که او را تنها نمی‌گذارد و آن گوش کردن صبورانه به حرف‌ها و درددل‌های مردم است. او برای همه گوش شنوا دارد و برای هر کس که به دلداری و همدردی نیاز دارد راه حلی درست و عاقلانه پیشنهاد می‌کند.

اما ناگهان مومو تمام رفاقت‌ها و دوستانش را از دست می‌دهد. همه مردم در گیر کار بیش از حد و صرفه جوئی در وقت می‌شوند. تمام شادی‌های دنیا یک باره از میان می‌رود و آدم‌ها دچار بیماری «بی‌حوصلگی مرگ آور» می‌شوند و همه این مصیبت‌ها زیر سر مردان خاکستری پوش «انجمن پس انداز کنندگان وقت» است. آیا واقعا مومو می‌تواند در برابر قدرت این انجمن مقاومت کند و کاری کند که دوباره بچه‌ها در خیابان‌ها بازی کنند و مردم بایستند و شادی و نشاط آن ها را تماشا کنند؟

داستان فانتزی و علمی ـ تخیلی «مومو»، داستان زندگی مردمی است در جامعه پیشرفته آینده که همه عواطف و احساسات آن‌ها در گرو شهرنشینی و مشکلات جامعه مدرن قرار گرفته است. پس‌انداز و صرفه‌جوئی در وقت، بی‌مهری انسان‌ها نسبت به هم و دوری از دیگران، از مردم شهر انسان‌هایی اخمو، بی‌حوصله، ناآرام با روحیه‌ای خصمانه ساخته است. مردمی که در حال و برای خود زندگی نمی‌کنند بلکه توسط نیروی «مردان خاکستری پوش» که بر آن‌ها حاکم شده و در همه شهر رخنه کرده‌اند، همه چیز را فدای آینده می‌کنند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Bronowski
Bronowski
1389/10/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مومو

تعداد دیدگاه‌ها:
1
مومو
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک