رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

تاسوکی: خاطرات یک گروگان

تاسوکی: خاطرات یک گروگان
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 52 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 52 رای
این کتاب خاطرات یکی از گروگان های واقعه گروگانگیری منطقه «تاسوکی» است که چند سال قبل رخ داد. در شامگاه بیست و پنجم اسفندماه ۱۳۸۴ در ۹۰ کیلومتری زابل در ریگ زاری به نام «تاسوکی» که ارتفاع آن از سطح دریا ۴۷۵ متر و آب و هوای آن گرم و خشک است، واقعه تروریستی دلخراشی رخ داد که در آن ۲۲ نفر از مسافران عبوری توسط عده ای از اشرار به شهادت رسیدند.
تروریست ها که لباس نیروی انتظامی به تن داشتند و ایست بازرسی ساختگی برقرار کرده بودند، همچنین هفت نفر را مجروح و هفت نفر دیگر را گروگان گرفتند که شش نفر از آنها به تدریج و طی ۲۰۰ روز آزاد شدند.
این کتاب روایت پنج ماه اسارت نویسنده و هم دردانش در دست گروهکی است که دست به کشتار ۲۲ تن از مردم بی گناه و بی دفاع زده و با مجروح کردن گروهی دیگر، هفت نفر را نیز به اسارت برده که وقیحانه این اقدام را جهاد می نامند. متاسفانه از این هفت نفر، محمد شاهبازی، در ایامی که در اسارت تروریست ها بود، به شهادت رسید و ۶ نفر دیگر نیز در طی هفت ماه به تدریج از اسارت رهایی یافته و دیگر باره جام آزادی را سرکشیدند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hamid
hamid
1389/06/08

کتاب‌های مرتبط

از این سوی جهان
از این سوی جهان
5 امتیاز
از 5 رای
روز شغال
روز شغال
4.5 امتیاز
از 73 رای
تحلیل شهادت سردار سلیمانی
تحلیل شهادت سردار سلیمانی
1.9 امتیاز
از 14 رای
گاندی
گاندی
4.1 امتیاز
از 7 رای
وزیران مقتول ایران
وزیران مقتول ایران
4.4 امتیاز
از 16 رای
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاسوکی: خاطرات یک گروگان

تعداد دیدگاه‌ها:
2
تاسوکی: خاطرات یک گروگان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک