رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

هفت هزار روز تاریخ ایران و انقلاب اسلامی - جلد ۱

هفت هزار روز تاریخ ایران و انقلاب اسلامی - جلد ۱
امتیاز دهید
5 / 4
با 6 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 6 رای
پ‍دی‍دآورن‍ده‌: ب‍خ‍ش خ‍اطرات ب‍ن‍ی‍اد ت‍اری‍خ ان‍ق‍لاب اس‍لام‍ی ای‍ران‌
زی‍رن‍ظر: غ‍لام‍رض‍ا ک‍رب‍اس‍چ‍ی‌

کتاب «هفت هزار روز تاریخ ایران و انقلاب اسلامی» به کوشش بخش خاطرات بنیاد تاریخ، زیر نظر غلامرضا کرباسچی در سال ۱۳۷۱ ش به چاپ رسید.
کتاب حاضر در دو جلد تدوین یافته است. جلد اول که ۵۹۱ صفحه را به خود اختصاص داده حوادث و وقایع ایران و رخدادهای مربوط به انقلاب اسلامی را از ۱ فروردین ۱۳۳۹ تا ۲۹ اسفند ۱۳۵۲ را به صورت روزشمار منعکس نموده است. جلد دوم نیز از ۱ فروردین ۱۳۵۳ همین حوادث و وقایع را پی گرفته و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به مطالب این جلد خاتمه داده است. اثر حاضر تاریخ هر رویداد را به شمسی، قمری، و میلادی بیان کرده و کتاب فاقد عکس و فهرست اعلام می‌باشد.
گفتنی است بنیاد تاریخ انقلاب اسلامی ایران در یادداشتی که به عنوان ناشر در ابتدای جلد اول توضیحاتی ارائه نموده است به این نکته اشاره کرده که جلد سوم این مجموعه مشتمل بر ۲۳ بهمن ۱۳۵۷ تا خرداد ۱۳۵۸ به یاری خداوند متعاقبا چاپ و منتشر خواهد شد. و این مجموعه به صورت روزشمار از رحلت حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی شروع شده و تا خرداد ۱۳۵۸ را که مجموعا حدود هفت هزار روز می‌باشد، دربرخواهد گرفت.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1403/05/31
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هفت هزار روز تاریخ ایران و انقلاب اسلامی - جلد ۱

تعداد دیدگاه‌ها:
1
کتاب خیلی خوبیه و برای مطالعه تاریخ بسیار مفیده
هفت هزار روز تاریخ ایران و انقلاب اسلامی - جلد ۱
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک