رسته‌ها
خلاصه کتاب ذهن متمرکز
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
راهکاری جامع برای افزایش دستاوردها با کاهش فعالیت‌ها

معرفی کتاب ذهن متمرکز:
خلاصه کتاب «ذهن متمرکز» (Free to Focus) اثر فشرده و کوتاه از کتابی ارزشمند به همین نام است که توسط مایکل هایت (Michael Hyatt)، نویسنده و کارآفرین آمریکایی، در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. هایت در این کتاب، سیستم جامعی برای افزایش بهره‌وری ارائه می‌دهد که هدف آن کمک به خوانندگان برای دستیابی به نتایج بیشتر با تلاش کمتر است. کتاب «ذهن متمرکز» بر این ایده اساسی استوار است که بهره‌وری واقعی فقط درباره انجام کارهای بیشتر نیست، بلکه درباره تمرکز بر کارهای درست است. هایت خوانندگان را راهنمایی می‌کند تا با استفاده از تکنیک‌های موثر مدیریت زمان، اولویت‌بندی وظایف و حذف حواس‌پرتی‌ها، بتوانند بر کارهایی که بیشترین ارزش را دارند تمرکز کنند.

بخشی از کتاب ذهن متمرکز:
«بهره‌وری باید شما را آزاد کند تا به دنبال آنچه برایتان مهم‌ترین است، بروید. هیچ اشکالی در انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر نیست. مشکل زمانی پیش می‌آید که ما در دام انجام کارهای بیشتر می‌افتیم. همه ما تجربه گفتگویی شبیه به این را داشته‌ایم: «حالت چطوره؟ خیلی سرم شلوغه!» انگار که مشغول بودن نشان افتخار یا دستاورد باشد. اما اینطور نیست. مشغول بودن فقط به این معناست که شما فعال هستید. لزوماً به این معنا نیست که موثر هستید.
بهره‌وری واقعی درباره انجام بیشتر کارهایی است که در منطقه خواسته‌های شما قرار دارند و کمتر کردن بقیه چیزهاست. وقتی این کار را انجام دهید، خودتان را با حاشیه امن بیشتری در زندگی خواهید یافت. کارهای درست را انجام خواهید داد، که به این معناست که زمان و فضای لازم برای استراحت و تجدید قوا خواهید داشت. به جای اینکه از کارتان خسته شوید، از آن انرژی خواهید گرفت. و قادر خواهید بود به طور کامل در آن بخش‌هایی از زندگی‌تان که برایتان مهم‌ترین هستند، درگیر شوید.»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
22
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Ketabnak
Ketabnak
1403/05/28

کتاب‌های مرتبط

خلاصه کتاب کی
خلاصه کتاب کی
4.5 امتیاز
از 2 رای
خلاصه کتاب عادت های اتمی
خلاصه کتاب عادت های اتمی
4.5 امتیاز
از 2 رای
خلاصه کتاب اثر مرکب
خلاصه کتاب اثر مرکب
5 امتیاز
از 2 رای
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خلاصه کتاب ذهن متمرکز

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
خلاصه کتاب ذهن متمرکز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک