رسته‌ها

خلاصه کتاب قورباغه ات را قورت بده!

خلاصه کتاب قورباغه ات را قورت بده!
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 2 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 2 رای
۲۱ راهکار فوق العاده برای غلبه بر تعلل و انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر

معرفی کتاب قورباغه‌ات را قورت بده:
خلاصه کتاب «قورباغه‌ات را قورت بده» (Eat That Frog!) اثری مختصر و تاثیرگذار از کتابی به همین نام در زمینه بهره‌وری و مدیریت زمان است. این کتاب توسط برایان تریسی (Brian Tracy)، نویسنده و سخنران انگیزشی کانادایی-آمریکایی نوشته شده و برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. از آن زمان تا کنون این کتاب به بیش از ۴۰ زبان ترجمه شده است. تریسی بیش از ۷۰ کتاب در زمینه‌های موفقیت شخصی و کسب و کار نوشته است.
عنوان کتاب از نقل قولی الهام گرفته شده که اغلب به مارک تواین نسبت داده می‌شود: «اگر اولین کاری که هر صبح انجام می‌دهید خوردن یک قورباغه زنده باشد، می‌توانید با این اطمینان به روزتان ادامه دهید که احتمالاً این بدترین اتفاق روزتان بوده است.» در این کتاب، «خوردن قورباغه» به معنای انجام مهم‌ترین و چالش‌برانگیزترین کار روزانه است. تریسی در این اثر، ۲۱ روش موثر برای غلبه بر تنبلی و افزایش بهره‌وری ارائه می‌دهد.

بخشی از کتاب قورباغه‌ات را قورت بده:
«یکی از بهترین راه‌ها برای غلبه بر تعلل و انجام کارهای بیشتر، این است که با یک کار مهم شروع کرده و سپس خود را مجبور کنید که آن را تا پایان ادامه دهید. شما حتی می‌توانید این را به یک بازی تبدیل کنید، با خودتان چالش ایجاد کنید تا یک وظیفه خاص را انتخاب کرده و آن را سریعاً و به طور کامل انجام دهید.
شما می‌توانید انگیزه و اشتیاق خود را با فکر کردن مداوم به مزایای انجام کار، به جای فکر کردن به سختی‌های آن، افزایش دهید. تصور کنید که چه احساس فوق‌العاده‌ای خواهید داشت وقتی کار را تمام کرده‌اید و آن را از لیست کارهای خود خط می‌زنید. تمرکز مداوم بر نتیجه نهایی کاری که در حال انجام آن هستید می‌تواند شما را به شدت برانگیزد و به شما کمک کند تا بر هر مانعی غلبه کنید.»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
21
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Ketabnak
Ketabnak
1403/05/28

کتاب‌های مرتبط

خلاصه کتاب کی
خلاصه کتاب کی
4.5 امتیاز
از 2 رای
خلاصه کتاب عادت های اتمی
خلاصه کتاب عادت های اتمی
4.5 امتیاز
از 2 رای
خلاصه کتاب ذهن متمرکز
خلاصه کتاب ذهن متمرکز
5 امتیاز
از 1 رای
خلاصه کتاب اثر مرکب
خلاصه کتاب اثر مرکب
5 امتیاز
از 2 رای
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خلاصه کتاب قورباغه ات را قورت بده!

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
خلاصه کتاب قورباغه ات را قورت بده!
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک