رسته‌ها
تدریس و نوآوری خلاق در مدارس
امتیاز دهید
5 / 4
با 2 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 2 رای
از مقدمه:
هدف از نگارش این کتاب بررسی نکات شیوه ها و راهکارهای پرورش خلاقیت و روشهای نوین تدریس در مدارس بوده خلاقیت از خلق به وجود آمده و به معنای آفریدن ساختن است. زندگی بدون خلاقیت جذابیت و رنگ خاصی نخواهد داشت. خلاقیت باید در کودکی رشد و پرورش یابد؛ هنگامی که در کودکان کارهای خارق العاده ای میبینیم باید به تشویق آنها بپردازیم.
این کار باعث می شود کودک به کار خوبی که انجام داده پی ببرد و به این کارش در آینده ادامه بدهد امید است که این کودک در آینده تبدیل به مخترع بزرگی شود خانه اولین محلی است که کودکان در آن شروع به یاد گرفتن می کنند. پس خانواده ها باید بستر را جوری فراهم کنند که باعث رشد عملکرد فکری و خلاقیت کودکشان شود. بعد از خانه کودک وارد محیطی جامع تر به نام مدرسه می شود.
مدرسه یکی از مهمترین اتفاق زندگی همه ما انسانها بوده است. تعداد زیادی دانش آموز در یک فضای آموزشی درس می خوانند و معلم نقش رهبر و مدیر را در کلاس ایفا میکند. تدریس معلم از اهمیت بسیار والایی برخوردار است به گونه ای که اگر معلم حوصله و خلاقیتی در تدریس از خود نشان ندهد دانش آموزان هم نمی توانند فهم و درک خوبی از مفاهیم درسی داشته باشند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
157
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mohadesehahmadipor
mohadesehahmadipor
1403/05/15
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تدریس و نوآوری خلاق در مدارس

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
تدریس و نوآوری خلاق در مدارس
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک