رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید یا در مورد این اثر محق هستید، با ما تماس بگیرید.

آموزش اصول تیراندازی با تفنگ

آموزش اصول تیراندازی با تفنگ
امتیاز دهید
5 / 4
با 2 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4
با 2 رای
برای ع‍لاق‍م‍ن‍دان ب‍ه ت‍ی‍ران‍دازی به ویژه ج‍ان‍ب‍ازان و م‍ع‍ل‍ول‍ی‍ن‌

از پیشگفتار کتاب:
تیراندازی از زمانهای بسیار دور در بین مردم همیشه بعنوان یک فن مبارزه با یک تفریح و سرگرمی و یا راهی جهت کسب روزی یا دفاع از جان و مال و ناموس ... بوده است. شاید بتوان به جرات گفت تیراندازی ریشه در فطرت انسانها دارد، بطوری که زن و مرد کوچک و بزرگ علاقه ای خاص به تیراندازی دارند، بطوریکه کودکی با دیدن ابزارهائی شبیه تفنگ یا طپانچه صدای کیو کیو از خود در می آورد.
ورزش تیراندازی با ورزشهای دیگر تفاوتهای خاصی دارد. اولاً در تیراندازی چه بعنوان ورزش یا رزم نه محدودیت سنی وجود دارد نه جسمی. حتی برای نابینایان نیز وسایل مخصوصی جهت تیراندازی و ورزش آن ابداع شده است. در این ورزش حتی در سنین بالا میتوان با یک فرد جوان رقابت نمود و قهرمان شد. تیراندازی علاوه بر جنبه ظاهری آن ورزش فکر و روح نیز هست. تیراندازی انسان را صبور و خلاق و فکور بار می آورد. دقت عمل در تیراندازی همچون دقت عمل در خطاطی و نقاشی است. به اعتباری تیراندازی هنر است. هنر خوب فکر کردن و دقیق به هدف زدن. اگر باور ندارید امتحان کنید. رعایت تکنیکهای تیراندازی نیاز به تعقل و تامل دارد تا فرد بتواند با حضور ذهن و تمرکز با در اختیار قرار دادن جسم و روح در روانه کردن شلیکها تیر خود را به زیبائی هر چه بیشتر به مرکز هدف بنشاند. یک شلیک عالی به مرکز هدف نمره ۱۰ همانقدر برای تماشاچی لذت بخش است که برای یک تیرانداز...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1403/03/28
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آموزش اصول تیراندازی با تفنگ

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آموزش اصول تیراندازی با تفنگ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک