رسته‌ها
از ایده تا فیلمنامه
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 174 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 174 رای
جعفر حسنی بروجردی؛ فیلمنامه نویس و مسئول واحد طرح و فیلمنامه دفتر ادبیات نمایشی سیما فیلم در اقدامی خیرخواهانه کتاب آموزش فیلمنامه نویسی خود با نام "از ایده تا فیلمنامه" را بطور رایگان و به شکل Pdf در اختیار کلیه کتابخانه های مجازی کشور قرار داد. او دلیل این اقدام خود را کمک به هنرجویان و علاقمندان رشته فیلمنامه نویسی عنوان کرد. در مقدمه کتاب چنین آمده است: این کتاب را که حاصل 20 سال تدریس در رشته فیلمنامه نویسی است، به علاقمندانی تقدیم می کنم که می خواهند مشغله های ذهنی فاخرشان را در قالب های مورد انتظار آثار حرفه ای، به دفاتر تهیه و تولید فیلم عرضه کنند. حق الزحمه من دعای خیر استفاده کنندگان این کتاب است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
77
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
diba j0on
diba j0on
1389/03/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی از ایده تا فیلمنامه

تعداد دیدگاه‌ها:
4
یا کتاب را نگذارید یا اجازه دانلود بدهید خب من چه جوری این کتاب را بخونم و در توضیحات نوشته «را بطور رایگان و به شکل Pdf در اختیار کلیه کتابخانه های مجازی کشور قرار داد. او دلیل این اقدام خود را کمک به هنرجویان و علاقمندان رشته فیلمنامه نویسی عنوان کرد»
پس دیگر دلیلی ندارد که دانلود نشود
و کتاب در مورد داستان نویسی و عناصر داستان و فیلم نامه نویسی بیشتر بگذارید
ممنون
از فیلم نامه نویسی سر در نمیارم و اینو واسه شوهرم دانلود کردم و میخواستم خواهش کنم فیلم نامه هایی از سید فیلد بذارین......ممنوووووووووووووووووووووووووووون:x
کتاب از ایده تا فیلم رادانلود کردم به همه ی عزیزان خدا قوت می گویم
متشکر از شما بخاطر سایت خوبتون.لطفا کتابهای بیشتر مرتبط با سینما در سایت قرار دهید.
از ایده تا فیلمنامه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک