رسته‌ها
هفت قصه
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 3 رای
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 3 رای
مقدمه کتاب:
کتاب شیرین هفت قصه که بقلم شیوا و شیرین آقای جمال زاده نگارش یافته شصتمین نشریه بنگاه مطبوعاتی پروین می باشد که با دقت زیاد و صرف زحمت بسیاری بچاپ رسیده و اینک منتشر می شود:
جای یکدنیا خوشوقتی است که نه تنها از بدو تاسیس این بنگاه توده مردم به علت نشر کتابهای مفید و قابل استفاده از کارمندان ما تشریق بعمل آورده و از گوشه و کنار کشور هر روز و هر ساعت نامه های مبنی بر قدردانی و اظهار محبت نسبت بخدمات ناقابل ما بفرهنگ کشور می رسید، بلکه نویسندگان شهیر و اساتید بزرک ایران هم آثار پربهای خود را یکی پس از دیگری برای چاپ به بنگاه پروین واگذار می فرمودند و ما نیز با کمال افتخار و میل با شاعه و نشر آثارشان پرداخته و می پردازیم.
استاد معظم آقای جمال زاده بقدری مشهور و آثار قلمی ایشان باندازه ای معروف است که لازم نیست در اینجا ذکری بمیان آید. آید فقط همین اندازه باید گفت که از نور معرفت این ستاره درخشان آسمان ادبیات ایران باید استفاده کرد و آثار بر بهای حضرتشان را بامیل و اشتهای کامل مطالعه نمود تا فهمید که نویسنده حساس و نکته سنج و نازک بین ما تا چه اندازه در تشریح روحیات و نفسانیات افراد ماهرند. از کتابهای مفید ایشان کتابهای یکی بود یکی نبود و قصه و قصه ها و دارالمجانین وک تاب حاضر تاکنون بوسیله بنگاه مطبوعاتی پروین چاپ شده. امیدواریم پس از خاتمه جنگ و خاموش شدن آتش آن، باز اثر زیبا و جالبی از حضرت استادی چاپ و به بنگاه ارباب ادب تقدیم گردد :
من الله التوفیق وعلیه التکلان. تهران - دیماه ۱۳۲۱
عزت الله - همایونشر
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
228
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
ملا ممدجان
ملا ممدجان
1403/01/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هفت قصه

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
PDF
4 مگابایت
هفت قصه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک