رسته‌ها
سفر در عمق خاطره ها
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
پیشگفتار
زندگی یک سفر است. یک سفر پر از خاطرات، تجربیات، چالش ها، و فرصت ها. خاطراتی که ما را تشکیل می دهند، تجربیاتی که ما را آموزش می دهند، چالش هایی که ما را آزمایش می کنند، و فرصت هایی که ما را توسعه می دهند. این کتاب داستان سفر من است. سفری درعمق خاطرات ماندگار زندگی ، سفری بی‌پایان در خدمت رسانی به دیگران، سفری پر از تجارب ماندگار، پر از تلاش، عشق و تعهد به بندگان خوب خداوند ، سفری از کسب علم و تجربه از بزرگان مددکاری و افتخار همکاری و همدلی و همراهی و همفکری با عزیزانی که همواره و همیشه در گفتار و رفتار و کردار حق استادی بر گردن من دارند. خوشبختانه توانستم خلاصه ی تجربیات زندگی‌ام را در حین خدمتگزاری به فقرا، بیماران صعب‌العلاج و خانواده‌های نیازمند، در این کتاب بنویسم. این کتاب یک راهنمای صادقانه و کاربردی است که طی آن تجربیاتم را در خدمت به دیگران و روش‌های مقابله با موانع و مشکلات به اشتراک می‌گذارم.
این کتاب حاصل چهل سال خاطرات من است. خاطراتی که از دوران کودکی، سربازی، دانشگاه، و تدریس و شغل و حرفه ام باقی مانده اند. خاطراتی که در قالب داستان های کوتاه به شما می گویم. داستان هایی از مددکاری خانواده های فقیر و عیادت از بیماران صعب العلاج و نیازمند که برای من بسیار جذاب و آموزنده بود. داستان هایی از مدیریت و رفاه اجتماعی و طرح ها و برنامه های اجرا شده و نشده، داستان هایی از تلخی ها و شیرینی های دوران شغلی و کاری ام.این کتاب نتیجه یک روش تحقیق و تحلیل علمی و تجربی است. من برای نوشتن این کتاب از منابع و داده های مختلفی استفاده کرده ام. داده های خامی که در تنور زندگی پخته شده و تبدیل به اطلاعات ذی قیمتی برای من شده اند و من از مشاهدات،کتاب ها، مقالات، گزارش ها، آمارها، نظرسنجی ها، و مصاحبه هایی که با افراد مختلف انجام داده ام بهره برده ام و از این منابع و داده ها برای ارائه دیدگاه و نگرش خودم نسبت به توضیح موضوعات و مسائل مختلفی مدیریتی که مطرح می شوند استفاده کرده ام و همواره مرهون تجارب بزرگان و اساتید و همکاران و دوستانم بوده ام و بیشتر از همه از الگوی شخصیت داستان هایم، سرمشق گرفته ام. این کتاب بیانگر رابطه و ارتباط من با موضوعات و مسائلی است که در آن می نویسم. من این کتاب را نوشته ام چون این موضوعات و مسائل برای من مهم و جذاب هستند. من این کتاب را نوشته ام چون فکر می کنم بیان این گونه این موضوعات و مسائل برای جامعه و آینده مهم و جالب هستند. من این کتاب را نوشته ام چون این موضوعات و مسائل بر روی زندگی و شخصیت من تاثیر گذاشته اند. من در این کتاب خاطرات و تجربیات شخصی خود را به صورت صادقانه و شفاف ارائه می دهم و از شما می خواهم که با من در این سفر همراه شوید، سفری در عمق خاطره ها، شاید هم همراهی در این سفر، بهانه ای شود تا شما را برای رفتن به دنیای خاطرات و تجربیات خودتان مهیا نماید.
همچنین در این کتاب سعی دارم تجربیات و دیدگاه‌های سازمانی ام در جایگاه پست های انتصابی رئیس اداره توسعه ی بیمه های اجتماعی و چالش های مرتبط با آن، معاون اداره کل خدمات مددکاری ، مدیرکل بهداشت و درمان و بیمه اجتماعی، مدیرکل دفتر مطالعات و پژوهش، مشاور رفاه اجتماعی وزارت تهاون ، کار و رفاه اجتماعی و از همه مهمتر عناوین اکتسابی نظیر کارشناس، مدرس و البته مددکار داوطلب و همچنین تجربیات شخصی ام در دوران مدیریت و درس آموخته هایم از مردان و زنان و کودکان بلند همت و البته کم بضاعت و فقیر که همواره چراغ راهم بوده است، را با شما خواننده ی عزیز به اشتراک بگذارم. بی مهری های و نامدیریتی های صورت گرفته در طول سفر از طرف بعضی مسافرنماها را به فال نیک می گیرم و همواره به آینده و آینده گان خوشبین و امیدوار خواهم بود و سعی می کنم در این سفر از تلخی ها و شیرینی ها بعنوان کسب تجربه، یکسان یاد کنم. متناسب با شرح وقایع و گذر زمانی خاطرات، مروری هم در قالب شرح پیوست به رزومه ی علمی و تحصیلی و سازمانی خود نیز در انتهای کتاب داشته ام. امیدوارم اشکالات گفتاری ، ویرایشی و نگارشی موجود در این کتاب را بر من کم تجربه ببخشایید.

[email protected]
DR.fereidounghorbani اینستاگرام
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
203
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

کجا هستیم؟ کجا باید باشیم؟
کجا هستیم؟ کجا باید باشیم؟
4.5 امتیاز
از 20 رای
Psychiatry: A Very Short Introduction
Psychiatry: A Very Short Introduction
0 امتیاز
از 0 رای
Hippie
Hippie
0 امتیاز
از 0 رای
شرح حال عباس میرزا ملک آرا
شرح حال عباس میرزا ملک آرا
4.6 امتیاز
از 43 رای
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سفر در عمق خاطره ها

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
PDF
۳,۵۵ مگابایت
۲۰۰۰۰ تومان
سفر در عمق خاطره ها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک