رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
به تربیت آوردن دختر تندخوی
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 7 رای
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 7 رای
به کوشش: محمدعلی صوتی

کتاب حاضر، ترجمه‌ای است از نمایش‌نامه «به تربیت درآوردن دختر تندخوی» اثر ویلیام شکسپیر. در این نمایش‌نامه «لوسانتیو» نجیب‌زاده‌ای اهل شهر پیز ایتالیا، برای تحصیل به همراه خدمتکارش به شهر پادو مهاجرت می‌کند. او در آن جا به «بیانکا» دختر یکی از اصیل‌زادگان شهر دل می‌بندد، اما شرط پدر برای ازدواج بیانکای زیبا، ازدواج دختر بزرگ و بداخلاقش «کاتارینا» است. بدین سان، لوسانتیو، تلاش می‌کند تا همسری برای دختر بداخلاق بیابد و ...
لازم به تذکر است که در دوره قاجار با نهضت ترجمه ای که میتوان گفت عباس میرزا یکی از بنیان گذاران آن بود حرکت گسترده ای در ترجمه آثار ادبی و تاریخی آغاز شد که در دوره اخیر کمتر شناخته شده و در تاریخ ادبی نثرهای ترجمه به عنوان بخشی از ادبیات ما منظور نشده است. در حالیکه نثر این ترجمه ها تاثیر بسیاری در شیوه نگارش و پرداخت نثر زبان فارسی داشته است و میتواند یکی از مباحث تاریخ ادبی در دوره تحول اجتماعی سیاسی جامعه ما باشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
samiyari
samiyari
1402/11/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی به تربیت آوردن دختر تندخوی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
به تربیت آوردن دختر تندخوی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک