رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

ما جاسوس نیستیم: پشت پرده پرونده نظرسنجی

ما جاسوس نیستیم: پشت پرده پرونده نظرسنجی
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 3 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 3 رای
مقدمه:
با آغاز پیگیری و تحقیقات دادگاه مطبوعات علیه سه تن از اعضای مرکزی جبهه مشارکت به اتهام فروش اطلاعات امنیتی و جاسوسی برای بیگانه بر آن شدم تا ضمن بررسی و موشکافی دقیق، عناوین اتهامی و تشریح یک سلسله مسایل در خصوص واقعیت نظرسنجی انجام شده، ضمن تحقیق تحلیلی پیرامون آنچه که صورت گرفته و آنچه که منتسب گردیده ارائه کنم.
در این راستا، عناوین اتهامی دفاعیات، وقایع پشت پرده و زدوبندها و روابطی که وخیم توصیف گردیده به دقت مورد کنکاش قرار گرفته و آنچه که تسویه حسابهای جناحی و تلاش برای فروپاشاندن نامیده میشود، به دقت برملا گردیده است. در این خصوص حتی کوشش گردیده که ادعاهای درست یا احتمالاً نادرست بخشهایی از جریانهای اثرگذار بر تحولات آنی و آنهایی که موضع گیری هایشان در شدت اتهامات و مجازات تاثیر دارد، بیان شود. بنابراین شناخت کامل ماهیت گروه ها و عکس العمل های احتمالی آنچنان که با واقعیت تطابق دارد مهم و اساسی محسوب میشود.
گرچه نمیتوان از آنچه که مصلحتهای اساسی نامیده می شود و در روابط جناحی و سیاسی سرسخت ترین مخالفان دو جناح سیاسی دیده می شود، کاملاً غفلت کرد، اما می توان گفت که همیشه صلاح در این بوده که واقعیتهایی مسکوت نگه داشته شود و وارونه هایی از یک حقیقت در اختیار افکار عمومی نهاده شود.
در پایان ضمن استقبال از هرگونه نقد و نظر متذکر میگردد که این مردم ایران هستند که باید تشخیص دهند چه کسانی و با چه عناوینی خائن به ملت محسوب میشوند بنابراین امید است که عموم ملت فرهیخته و آگاه ایران با کنجکاوی تحسین برانگیز خود آنچه را درست تشخیص میدهند برداشت نمایند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1402/10/04
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ما جاسوس نیستیم: پشت پرده پرونده نظرسنجی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
ما جاسوس نیستیم: پشت پرده پرونده نظرسنجی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک