رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ویدئو
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 2 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 2 رای
برگرفته از مقدمه کتاب:
طی ده سال گذشته ویدئو به قدری سریع پیش رفته است که پیش بینی‌های مربوط به آینده بازار و کاربردهای آن محکوم به فراتر رفتن از مرز واقعیتها شده اند. تکنیکهای جدیدی چون تلویزیون کابلی و ماهواره ها بیش از پیش بر میزان برنامه های قابل پخش خواهند افزود. دوربینها، دستگاههای ضبط ویدئو و ضمایم بیش از بیش دقیق و پیشرفته آنها، روزی این امکان را فراهم خواهند آورد که دستگاههایی که یک آدم غیر حرفه ای مورد بهره برداری قرار میدهد بتوانند با نرمش و کیفیت تکنیکی دستگاههای حرفه ای برابری کنند.
مع هذا، همچنان سدی میان بسیاری از تماشاگران تلویزیون و انقلاب ویدئو وجود دارد. در اروپا، عموماً مهارتهای تکنیکی به آن سطحی نرسیده که مردم بتوانند به سهولت از تجهیزات ویدئو استفاده کنند. بسیاری از طرفداران پروپاقرص تلویزیون که فریفته امکانات مربوط به ضبط و نگاهداری برنامه ها شده اند، گزینش مدل خاصی از میان طومار مدلهای عرضه شده در بازار را دشوار می یابند. کسانی که این مسئله را با توسل به کرایه کردن دستگاههای ویدئو حل میکنند، احتمالا متوجه نمی شوند که این دستگاههای گرانقیمت به انجام دادن کارهایی بیش از صرفا به حافظه سپردن یک فیلم جهت پخش مجدد آن در ساعتی مناسب تر قادر است.
کتاب حاضر تلاشی برای مبارزه با هراس در برابر تکنیک از طریق پر کردن برخی از خلاهای اطلاعاتی است. در این کتاب اصول پایه ویدئو، تجزیه تحلیل و امکانهای گزینش دستگاهها ترسیم می شوند. چگونگی نصب یک سیستم ویدئو، عملکرد آن و حفظ و نگاهداریش توضیح داده می شوند. و بالاخره انجام یافتن پیچیده ترین کارها نظیر تنظیم یا برنامه ریزی نیز شرح داده می شوند.
شما پس از مطالعه کتاب به قدری آگاهی پیدا خواهید کرد که می توانید به راحتی راهنماهای فنی دستگاههای ویدئو را بخوانید و حتی مطالعه کتب و نشریات تخصصی را آغاز کنید و در جریان آخرین پیشرفتهای مربوط به دستگاهها قرار بگیرید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Ataman
Ataman
1402/09/27

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ویدئو

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
ویدئو
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک