رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

ظهور و سقوط دایناسورها: روایتی نو از دنیای گمشده

ظهور و سقوط دایناسورها: روایتی نو از دنیای گمشده
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
در این روایت که با بیش از هفتاد تصویر و عکس اصلی زنده شده است، استیو بروسات، دیرینه شناس جوان آمریکایی که به عنوان یکی از برجسته ترین ستارگان این حوزه ظاهر شده است - با نام بردن از پانزده گونه جدید و پیشرو مطالعات علمی و تحقیقات میدانی - استادانه می گوید از دانیاسورها می گوید. کتاب ظهور و سقوط دایناسورها (داستان ناگفته دنیای گمشده) یک تاریخ کامل، غافلگیرکننده و جدید از دایناسورها است که با تکیه بر مسائل علمی میکوشد برای زنده کردن چشمگیر دنیای گمشده دایناسورها و روشن ساختن منشا مرموز آنها تحقیق کند. شکوفایی شگفت انگیز، تنوع شگفت انگیز، انقراض فاجعه بار و میراث شگفت انگیز، گیرا و وحیانی دانیاسورها، از ظهور تا سقوط آنها را این اثر شامل میود.
بروسات تکامل دایناسورها را در کتاب "ظهور و سقوط دایناسورها" از انقراض دسته جمعی دانیاسورها ناشی از فوران های آتشفشانی در آغاز دوره تریاس میگوید. داستان تا پایان دوره کرتاسه ادامه دارد، زمانی که یک سیارک یا دنباله‌دار غول‌پیکر با سیاره برخورد کرد و تقریبا همه گونه‌های دایناسور (و نه همه) از بین رفتند، در خارق‌العاده‌ترین رویداد انقراض تاریخ زمین، رویدادی پر از درس برای امروز. ما با "ششمین انقراض" روبرو هستیم.
کتاب "ظهور و سقوط دایناسورها" یک تاریخ علمی پر انرژی که حماسه حماسی دایناسورها را کشف می کند، ظهور و سقوط دایناسورها، یک روایت قطعی و ارزشمند برای دهه های آینده خواهد بود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
vah1351
vah1351
1402/09/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ظهور و سقوط دایناسورها: روایتی نو از دنیای گمشده

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
ظهور و سقوط دایناسورها: روایتی نو از دنیای گمشده
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک