رسته‌ها

فرهنگ ملی آریایی: از آغاز الی قرن چهارم اسلامی

فرهنگ ملی آریایی: از آغاز الی قرن چهارم اسلامی
امتیاز دهید
5 / 4
با 4 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4
با 4 رای
مقدمه:
با توجه به اهمیت و جایگاه والای فرهنگ در زنده گی اجتماعی بشر از یک سو و نیاز مبرم دیپارتمنت دری به کتاب درسی فرهنگ ملی آریایی (اسلامی از سویی دیگر مرا بر آن وا داشت تا اثر تالیفی خویش را تحت عنوان فرهنگ ملی آریایی - اسلامی) که در برگرنده دوره قبل از اسلام از اوایل الی قرن پنجم ه.ش می باشد؛ ترتیب و تدوین نمایم.
فرهنگ از جمله موضوعات مهم و اساسی است که در تاریخ حیات مادی و معنوی هر کشور دارای ارزش خاص میباشد؛ چون فرهنگ نظام پیچیده و پویای اجتماعی است که از سوی انسان جمعی آفریده و پرورده شده و از نسلی به نسل دیگر به عنوان میرانی اجتماعی انتقال یافته است.
فرهنگ این سرزمین، فرهنگی یک روزه و یک ساله نیست فرهنگی است که قرنها ساکنان این مرز و بوم در پدید آوردن آن سهیم بوده و آن را حراست کرده و به اثبات رسیده اند که مهمترین عاملی که ضامن بقای مردمان این سر زمین شده است فرهنگ شان می باشد؛ چون فرهنگ آریایی فرهنگی است که قرنها دانش، خرد، سنت و آداب را در خود گردآورده، از هر باغی خوش رنگ و بوترین گلها را چیده و به قولی نظامی گنجوی یکدسته گلی دماغ پرور از خرمن صد گیاه بهتر را فراهم آورده است.
با این ارزشمندی دانشمندان زیادی در عرصه فرهنگ تحقیقاتی سودمندی را انجام داده و آثار گرانبهای را پدید آورده اند که هر کدام از ارزش خاص بر خودار می باشد که در تدوین این اثر از نظریات و نوشته های ایشان به عنوان منابع به صورت گسترده استفاده شده که باعث غنامندی بیشتر این اثر شده است. این اثر در پنج فصل تهیه گردیده که هر فصل معرف مطالب خاص می باشد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
242
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1403/01/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرهنگ ملی آریایی: از آغاز الی قرن چهارم اسلامی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
فرهنگ ملی آریایی: از آغاز الی قرن چهارم اسلامی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک