رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
فرهنگ و تاریخ دره شهر
امتیاز دهید
5 / 3
با 1 رای
امتیاز دهید
5 / 3
با 1 رای
فرهنگ و تاریخ، داستان زندگی انسانهائی است که پیش از ما آمده اند و زندگی کرده اند و بمثابه آینه ای هستند که می توان نحوه زندگی و روحیات انسانها را در آنها مشاهده کرد. همانطور که انسانها نگران آینده خود هستند، به گذشته خود هم دلبستگی دارند و در حقیقت گذشته هر فرد پشتوانه زندگی حال و آینده اوست. هیچ قومی بی فرهنگ نبوده و نیست و ارزش هر قومی به فرهنگ آن قوم بستگی دارد. در حقیقت تفاوت جوامع و اقوام در فرهنگهاست. یادگیری سرگذشت حکام و پادشاهان چیز مهمی نیست و تاریخها پر است از جنگها و لشکر کشیهای پادشاهان مهم شناخت تاریخ واقعی و فرهنگ هر قوم و ملتی است.
فرهنگ یک قوم بمثابه شناسنامه آن قوم است و میدانیم که هر موجود بی شناسنامه، بی ارزش و گمنام است . مهم‌ترین رشته تاریخ هر ملتی، تاریخ فرهنگ آن قوم است. بنابراین می‌بینیم که توجه به فرهنگ و آداب و رسوم و تمدن‌های گذشتگان در پیشرفته‌ترین کشورهای جهان هم اهمیت قابل ملاحظه‌ای یافته است. این کتاب به‌اجمال و مقدماتی شناختی کلی از مردم، طبیعت، آداب و رسوم، نحوه امرار معاش، چگونگی کوچ و در مجموع فرهنگ و تاریخ مردم دره‌شهر را ارائه می‌دهد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1403/03/22
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرهنگ و تاریخ دره شهر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
فرهنگ و تاریخ دره شهر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک