رسته‌ها
اولین و داستانهای دیگر
امتیاز دهید
5 / 3.3
با 3 رای
امتیاز دهید
5 / 3.3
با 3 رای
گردآورندگان: مهدی رضایی و پونه شاهی

از داستان آخرین برگ:
در بخش غربی میدان واشنگتن و در ناحیه ای کوچک، خیابانها شکلی نامنظم و گیج کننده دارند. این خیابانها چندین بار همدیگر را قطع کرده اند و به همین خاطر باریکه هایی بینشان ایجاد شده که به آنها می گویند «محله».
این محله ها پیچ و خمهای عجیب و غریبی دارند و هر خیابان یک یا دو بار خودش را قطع می کند. یک بار هنرمندی امکان و موقعیت ارزشمندی را در این خیابان پیدا کرد. تصور کنید اگر یک مجموعه دار با صورتحساب رنگها، کاغذها و بومهای نقاشی اش از این مسیر بگذرد، ممکنست همزمان خودش را در حال بازگشت و بدون آنکه پولی پرداخته باشد ببیند!
به همین دلیل خیلی زود پای هنرمندان زیادی به دنبال پنجره های شمالی، سرپوشهای قرن هجده، اتاقک های زیرشیروانی و اجاره های پایین به روستای قدیمی، جالب و البته عجیب گرینویچ باز شد. در بالای یک ساختمان آجری سه طبقه که بیشتر به دخمه شباهت داشت، سو و جانسی کارگاه هنری کوچکی داشتند. نام دیگر جانسی جوانا بود. یکی از دخترها از ماین آمده بود و دیگری از کالیفرنیا. آنها در رستورانی در خیابان هشتم همدیگر را دیده بودند و علاقه مشترکشان به هنر و سالاد سبب شد آنها به هم بیشتر نزدیک شوند و با هم یک کارگاه هنری کوچک تشکیل دهند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
358
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
sabtaab
sabtaab
1402/10/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اولین و داستانهای دیگر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
اولین و داستانهای دیگر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک