رسته‌ها
حافظ خراباتی - جلد ۴
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 4 رای
درباره:
حافظ
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 4 رای
حافظ خراباتی، اثر رکن‌الدین همایون‌فرخ، پیرامون روابط اجتماعی و سیاسی خواجه حافظ شیرازی با معاصرانش و به دست دادن شان نزول و تاریخ سروده شدن این آثار و شرح و تفسیر هریک از آنها از آغاز تا انجام، است. هرکس با دیده بصیرت و انصاف و مروّت، حتی نگاهی سطحی بر این کتاب افکنده باشد، درمی‌یابد چنین اثری که در آن مطالب و مسایل خاصی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته، نمی‌تواند برای عام باشد و خوه و ناخواه طبقه و رسته خاصی که به این‌چنین آثار علاقه دارند، آن را مورد مطالعه قرار خواهند داد. بااین‌همه نویسنده تا آنجا که قدرت و توان نویسندگی‌اش اجازه می‌داده کوشیده که در ساختن و پرداختن جمله‌ها و نوشتن شرح و تفسیر و توجیه ابیات غزل‌ها به حد مقدور با زبانی ساده و همه‌فهم و دور از تکلف به بیان مطلب بپردازد. این کتاب محصول بیست‌وپنج سال زحمت و کار پرمرارت نویسنده است که آن را به پیشگاه کسانی که ارزش خدمات عاشقان به ادب و عرفان ایران را پاس می‌دارند، تقدیم کرده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
1028
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
souba
souba
1402/08/12
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی حافظ خراباتی - جلد ۴

تعداد دیدگاه‌ها:
5
سلام خسته نباشید. بسیار سپاسگزارم از کتابهای با ارزشی که دانلود می کنید.هر چهار جلد را دانلود کردم.
سلام.
پس از خواندن نقد سعیدی سیرجانی بر این کتاب که در مجله یغما و کتابش "در آستین مرقع" چاپ شده، و نظر بهاءالدین خرمشاهی در کتاب حافظ‌نامه، به نظرم عمر باارزش‌تر از این است که وقت صرف اینگونه کتاب‌ها شود. البته ممکن است تخصصی داشته باشید که خواندن این کتاب لازم باشد.
البته ممکن است از این کتاب مانند روش لقمان بهره برد.
سلام، سپاس از بذل توجه‌تون،
بی‌صبرانه منتظر آپلود بقیه مجلدات این اثر وزین هستم...
درود بر شما.چرا جلد سوم بارگزاری نشده.حیفه از این کتاب.البته سرچ کردم هشت جلدیه.دارم کتاب اولشو تموم میکنم و خواهشا جلد سوم رو بارگزاری کنید
سلام. جلد سوم قبلا آپلود شده. روی اسم نویسنده کلیک کنید لطفا.
حافظ خراباتی - جلد ۴
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک