رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تاریخ پنج هزار ساله ایران - جلد ۲
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
این کتاب شامل رخدادها و پیشامدهای کشورمان در گذشته است که بر بنیاد تاریخ نویسی علمی نگاشته شده و تحلیل همه جانبه و مستند و مشخصی است از حوادث و پدیده های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و معنوی جامعۀ ایران و از این جهت در نگارش آن دقت زیادی شده و مسلماً خوانندگان ارجمند که تشنه حوادث تاریخ گذشته اند با مطالعه آن خرسند خواهند شد.
در این کتاب فقط به ذکر فرمانروایان و شاهان و جنگهای آنان قناعت نشده بلکه در هر مبحث از آیینها و هنرها و فرهنگ و زندگی سیاسی و اقتصادی و اجتماعی به بحث و گفتگو پرداخته شده و خواننده را از پدید آمدن کیشهای زردشتی و مانوی و مزدگی و مسیحی و کلیمی آگاهانده شده اند و هنرهای گوناگون از ظروف سفالین گرفته تا معماری در طی سده ها مورد بحث قرار داده ایم و وضع مردم را در هر دوره شرح داده شده است.
این کتاب بر مبنای نوشته ها و کتب متقدمین و مدارکی که از حفریات به دست آمده نوشته شده است و اگر این مدارک در نظر گرفته شود، مدتش لااقل پنج هزار سال شده و گذشته از آن صدها جلد کتاب به زبانهای مختلف درباره ایران نوشته شده که باید از همۀ آنها بهره برداری کرد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
shahroozsam
shahroozsam
1402/07/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ پنج هزار ساله ایران - جلد ۲

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
تاریخ پنج هزار ساله ایران - جلد ۲
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک