رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
پدیده های انتقال
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
از پیشگفتار کتاب:
پدیده های انتقال که مدتها به عنوان موضوعی تقریباً ریاضی مطرح بود به سبب مفهوم فیزیکی اش اهمیت بیش تری دارد. جوهر این موضوع را بیان دقیق و موجز اصول پایستگی بقا، همراه با عبارتهای شار، با تاکید بر شباهت ها و تفاوتهای بین این سه فرایند انتقال تشکیل می دهد. غالباً خاص کردن هر مسئله به شرایط مرزی و خواص فیزیکی می تواند بینش سودمندی را با کمترین تلاش، ایجاد کند. با وجود این زبان پدیده های انتقال زبان ریاضی است در این کتاب فرض کرده ایم که دانشجو با معادله های دیفرانسیل عادی و جبر برداری مقدماتی آشنایی دارد. کاربرد معادله های دیفرانسیل جزئی را همراه با توضیح کافی نشان داده ایم تا دانشجوی علاقه مند بتواند بر مطالب ارائه شده تسلط یابد. روشهای عددی را با وجود اهمیت آشکار آنها کنار گذاشته ایم تا دانشجو بیشتر روی درک بنیادی مطلب متمرکز شود.
در سرتاسر کتاب بر نقل قول از نوشته های انتشار یافته هم به منظور استقرار پدیده های انتقال در بافت تاریخی مناسب خود و هم با هدف راهنمایی خواننده در جهت آشنایی با مطالب و اصول مرتبط با این حوزه و کاربردهای آن تاکید کرده ایم. به ویژه به معرفی پیشگامانی اشتیاق داشته ایم که خود را بسیار مدیون آنان میدانیم و هنوز هم از آنان الهام میگیریم این انسانها با ما تفاوت چندانی نداشتند و شاید بعضی از خوانندگان این کتاب نیز در ساختن آینده سهمی به اندازه آنان داشته باشند.
بدیهی است که از زمان انتشار نخستین ویراست این کتاب در بیش از چهل سال قبل هم نیازهای خوانندگان و هم ابزارهای آنان تغییر کرده است. به جد کوشیده ایم که این کتاب را در محدوده حجم کتاب و توانایی خود، روزآمد کنیم و سعی کرده ایم پیشرفتهای آینده را نیز پیش بینی کنیم و در نظر بگیریم...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1402/06/31

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پدیده های انتقال

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
پدیده های انتقال
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک