رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دایره المعارف تاریخ ایران
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
بچه های عزیز:
این کتاب مختصری از تاریخ ایران است. شما ایرانی هستید و لازم است با گذشته ی کشور عزیزتان آشنا شوید. تاریخ کشورمان فقط آن چیزهایی نیست که در این کتاب آمده است. حکومت ها جنگ ها، صلحها، پادشاهان، وزیران، علم و صنعت، آداب و رسوم دینها و آیین ها و غیره هر یک سرگذشتی طولانی دارد. نویسنده ی این کتاب کوشیده است همه ی آنها را طوری بنویسد که شما آن را با حوصله بخوانید و لذت ببرید.برخی مطالبی که در این کتاب به آنها پرداخته شده عبارتند از:
یادگارهای شگفت انگیز / نخستین حکومت قدرتمند ایرانی / آریایی ها / زردشت پیامبر گذشته های خیلی دور / یک فرمانروای خوشنام / داریوش هخامنشی / مصر، یکی از استانهای ایران می شود / یونان سرکش / تخت جمشید، پرشکوه و پر رمز و راز / ماجرای ده تن یونانی / مورخ فراری / یورش اسکندر به ایران / غارتگری اسکندر / ایران در زمان اشکانیان / شکوه ایرانیان در نبرد حران / آخرین حکومت دوران باستان و...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1402/06/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دایره المعارف تاریخ ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
دایره المعارف تاریخ ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک