رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
واژه یاب مخزن الاسرار نظامی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 4 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 4 رای
واژه‌یاب مخزن‌الاسرار نظامی که براساس تصحیح حسن وحید دستگردی تدوین گردیده، متضمن کلیه واژگان، عبارات و مصراع‌های این مثنوی است که براساس الفبا و در قالب جدول، شماره صفحه و شماره بیت مورد نظر درج شده است.

از پیشگفتار کتاب:
نگارنده در جریان تحقیق آثار و احوال نظامی شاعر بزرگ قرن ششم در یافت تهیه فهرستی که بتواند تمام واژگان ابیات و مصراع های مثنوی های آن شاعر برجسته را در برگیرد، مناسبترین وسیله ای است که میتواند او را به اهداف مورد نظر برساند. از این جهت بر آن شد تا کار را با مخزن الاسرار مهمترین اثر نظامی شروع نماید و از آنجا که قبلاً «مثنوی معنوی اثر جلال الدین محمد بن حسين بلخی به همین شیوه توسط «استاد محمد تقی جعفری تحت عنوان از دریا به دریا» عرضه شده بود ارزش آن اثر بزرگ بر کسی پوشیده نیست و دوستداران «مولوی» و «مثنوی» خود را بی نیاز از آن نمیدانند نگارنده در تصمیم خویش راسخ تر گشته و مصمم شد هرچه سریع تر به این مهم بپردازد....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
کته کتاب
کته کتاب
1402/06/06
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی واژه یاب مخزن الاسرار نظامی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
واژه یاب مخزن الاسرار نظامی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک