رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

فرهنگ جامع اختصارات انگلیسی - انگلیسی - فارسی

فرهنگ جامع اختصارات انگلیسی - انگلیسی - فارسی
امتیاز دهید
5 / 4
با 2 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 2 رای
- دارای بیش از ۹۶۰۰ اختصار (تعداد حقیقی)
- بیش از ۷۶۰۰ اختصار عمومی زبان انگلیسی و تخصصی رشته های پزشکی روان پزشکی، برق، الکترونیک رایانه ،شیمی فیزیک، هوافضا و...
- دارای بیش از ۲۰۰۰ توضیح راهنما برای اختصارات
- دارای ۲۱ ضمیمه کاربردی از جمله:
بیش از ۱۶۰۰ پسوند و پیشوند عمومی و تخصصی زبان انگلیسی همراه با مثال روش نامه نگاری رسمی و غیر رسمی به زبان انگلیسی
اسامی متداول خارجی همراه با ریشه، جنسیت و معانی آنها.
جداول جامع تبدیل تمامی واحدها به یکدیگر.
اطلاعات مربوط به ۲۰۱ کشور با احتساب تغییرات نقشه سیاسی جهان تا سال ۱۹۹۵

امروزه اختصارات به یکی از اجزای جدایی ناپذیر متون خارجی تبدیل و کالاها کتب مجلات و سایر متون انگلیسی همه به نوعی با آنها عجین شده اند. برای تمامی اشخاص که هرچند گذرا با متون انگلیسی سروکار پیدا نموده باشند، بارها اتفاق افتاده است که به منظور یافتن یک اختصار ساعت ها وقت خود را صرف جستجو در منابع و فرهنگ های عمومی و تخصصی متعدد نمایند، و دردآور زمانی است که با وجود تمامی این جستجوها و اتلاف وقت ها نتیجه ای نیز حاصل نگردد. متاسفانه فرهنگ هایی که اندکی به اختصارات عمومی پرداخته اند، فاقد اختصارات تخصصی می باشند و آنها که اختصارات تخصصی را دارا هستند اختصارات عمومی را از نظر دور داشته اند و در این میان هر دو، تنها به اختصاراتی پرداخته اند که از نگاه مولف مهم می نموده اند و هیچ کدام از جامعیت برخوردار نیستند. همین امر سبب شده تا پیش از پیش ضرورت وجود منبعی جامع که تمامی اختصارات را یکجا گرد آورده باشد احساس گردد فرهنگ حاضر، دقیقا برای پاسخ به این نیاز به رشته تحریر در آمده است. در این فرهنگ سعی بر آن بوده که تمامی اختصارات عمومی زبان انگلیسی و همچنین اختصارات تخصصی رشته های مختلف علوم در حد توان گردآوری شوند. علاوه بر این به منظور غنای هر چه بیشتر کتاب ۲۱ ضمیمه بسیار کاربردی نیز به انتهای کتاب اضافه گردید که برای تمامی علاقمندان زبان انگلیسی به خصوص مترجمین بسیار مفید خواهد بود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Ataman
Ataman
1402/05/26
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرهنگ جامع اختصارات انگلیسی - انگلیسی - فارسی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
فرهنگ جامع اختصارات انگلیسی - انگلیسی - فارسی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک