رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
۱۰۰۱ پرسش پیش از ازدواج
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
این کتاب در حوزه‌ی خودیاری و روانشناسی توسط مونیکا مندز لیهی که سال‌ها به افراد کمک کرده است تا برای ازدواج آماده شوند نوشته شده است. همانطور که از عنوان کتاب نیز می‌توان دریافت، این کتاب شامل پرسش‌هایی است که از طرف نویسنده پیشنهاد شده است تا پیش از تصمیم به ازدواج و یا زمانی که در مرحله‌ی آشنایی با فرد مورد نظر خود هستید، از خود و همچنین طرف مقابل بپرسید تا آشنایی بیشتر و عمیق‌تری صورت بگیرد. این سوالات علاوه بر اینکه در مرحله‌ی پیش از ازدواج می‌تواند به افراد کمک کند، برای دوام و پایداری رابطه نیز می‌تواند مفید باشد. نویسنده سعی کرده است تا با مطرح کردن این پرسش‌ها راهکارهایی را در جهت شناخت طرز فکر، سبک زندگی، انتظارات و توقعات متقابل در زندگی و... ارائه کند و زوجین را برای شناخت عمیق‌تر و بهتر یکدیگر یاری کند.
پرسش‌های کتاب در زمینه‌های مختلفی مطرح شده است و علاوه بر اینکه پاسخگویی به آن‌ها کمک می‌کند تا شناخت بهتری از خود و شریک زندگی خود داشته باشید، می‌تواند به افراد کمک کند تا خود نیز باتوجه به معیارها و انتظاراتشان سوالاتی را از دل آن‌ها بیرون بیاورند.
این کتاب علاوه بر اینکه برای افراد در آستانه‌ی ازدواج مفید است، می‌تواند به افرادی که قصد دارند در آینده ازدواج کنند نیز کمک کند تا شناخت بهتری از خود داشته باشند و بدانند که در آینده از شریک زندگی خود چه توقعاتی خواهند داشت و به چه مسائلی در رابطه با او باید بیشتر توجه کنند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mootooloo
mootooloo
1402/05/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ۱۰۰۱ پرسش پیش از ازدواج

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
۱۰۰۱ پرسش پیش از ازدواج
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک