رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
صخره بابون
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نوجوانان و جوانان عزیز:
به خاطر علاقمندی ام به محیط زیست و نگرانی جدی از تخریب گسترده ی آن و همچنین نابود شدن یا به سوی نابودی رفتن گونه هایی از گیاهان و جانوران به عنوان بخشهایی از میراث طبیعی ما، همیشه در این فکر بوده ام که برای آموزش کودکان، نوجوانان و جوانان باید تلاش کرد. چرا که اگر فراگیری حفاظت از محیط زیست از سالهای آغازین زندگی به خوبی پیش رود ضمن تربیت کودکان امروز و فعالان و دوستداران آینده محیط زیست بر بزرگسالان نیز تاثیر خواهد گذاشت. با این انگیزه وقتی کتابهای مجموعه حاضر را خواندم پی بردم که قرار دادن متن این داستانهای زیبا در اختیار نوجوانان و جوانان می تواند گامی هر چند کوچک در آموزش حفاظت از محیط زیست برای آنها باشد. این داستانها عمدتاً در مناطق طبیعی و زیستگاه های حیات وحش رخ داده و دارای نکات جذاب و شنیدنی از گونه های مختلف حیوانات و گیاهان پیرامون ما هستند.
نویسنده کتابها خانم الیزابت لرد (Elizabeth Laird) در زلاندنو به دنیا آمده و در سه سالگی همراه خانواده به انگلستان مهاجرت نمود. او دوران مختلف زندگی خود را به سفر به مناطق مختلف جهان از جمله آفریقا گذرانده و با بومیان و متخصصین حیات وحش زندگی و گفتگو کرده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1402/04/28
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی صخره بابون

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
صخره بابون
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک