رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

آموزش مهارت های مطالعه به کودکان و نوجوانان

آموزش مهارت های مطالعه به کودکان و نوجوانان
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
مقدمه ی مولفان:
عادت مطالعه را همانند بسیاری از عادتهای دیگر میتوان کسب کرد. عادت به مطالعه و کتاب خوانی از جمله رفتارهای پسندیده ای است که می تواند هم برای فرد و هم برای جامعه فواید زیادی به دنبال داشته باشد. عادت به مطالعه سبب لذت بخش شدن این فرایند می شود و دنیای علمی بسیار شگرف و گسترده ای را فرا روی شما و کودکتان قرار می دهد. مجموعه ای که پیش روی شما است آموزش مهارت های مطالعه به کودکان و در آینده ای نزدیک آموزش مهارتهای مطالعه ی ریاضی، علوم فارسی و تقویت حافظه، فعالیتها و برنامه های هدفمندی است که به منظور ایجاد عادت مطالعه در کودکان تدوین شده است. طی چند دهه ی اخیر تلاشهای بسیاری برای بررسی و تحقیق در مورد شیوه های مطالعه صورت گرفته است. در این کتاب ما سعی کرده ایم روشهای علمی و ساده ی تشویق کودکان به مطالعه را مطرح نماییم. اطلاعات ارایه شده در این کتاب مبتنی بر تحقیقات بسیاری است که در کشورهای مختلف گروه ها و جمعیت های متفاوت انجام شده است. اگرچه این کتاب به هیچ وجه جامع و کامل نیست اما امیدواریم که شیوه ها و برنامه های مفیدی به والدین، معلمان، مربیان و همه ی کسانی که با کودکان سر و کار دارند ارایه نماییم.
کتاب حاضر شامل پیشنهادها طرحها و نظراتی است که در بسیاری از کشورها برای تشویق کودکان به مطالعه به کار گرفته شده است. از این رو، میتواند به عنوان مجموعه ای که در برگیرنده ی نظریات و عقاید مختلف و گوناگونی در مورد راههای تشویق به مطالعه است مورد توجه قرار گیرد. ارایه ی نمونه هایی از فعالیتها که به صورت محلی ملی یا بین المللی انجام میشوند دادن اطلاعاتی درباره کتاب خوانی و عادت به مطالعه به عنوان مبنایی برای گام برداشتن در این راه و پیشنهاد شیوه هایی جهت تشویق کودکان به کسب عادت مطالعه از جمله اهداف اصلی این کتاب هستند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1402/03/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آموزش مهارت های مطالعه به کودکان و نوجوانان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آموزش مهارت های مطالعه به کودکان و نوجوانان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک