رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

تیراندازی با کمان: آموزش گام به گام - تمرینات

تیراندازی با کمان: آموزش گام به گام - تمرینات
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
برگرفته از متن کتاب:
مراحل اساسی کمانگیری که با تمرین به خوبی آموخته می شوند، رفته رفته از اهمیت خارج می شوند. همچنین نشانه هایی که عادت های بد فرد را در روند کمانگیری از بین می برند، در فهرست گنجانده می شوند. این فرایند در تمرین کمانگیری ضروری است.
از آنجا که حرکات کمان گیری ظریف و دقیق است، تجهیزات ورزشی نقش افزون تری را در عملکرد برتر ایفا می کنند. ورزشکار با توجه به کیفیت تجهیزاتش در خود اعتماد به نفس میآفریند و طبیعی است که هرچه سطح عملکرد بالاتر باشد به خودباوری بیشتری هم نیاز است.
کمانگیران در مسابقات براساس تجهیزات و برخی مشخصات فردی مانند جنس، سن و توانایی بدنی تقسیم می شوند. کمان، روزنه دید و نوع رها کردن زه معمولاً از جمله عناصری اند که تقسیم بندی رقابتی را تشکیل می دهند. کمانها معمولاً به دو دسته تقسیم می شوند، یکی کمانهای سنتی شامل دستگیره بنده و زه و دیگری کمانهای مرکب شامل سیم قرقره یا چرخ دنده می باشد. دلیل تقسیم بندی کمانگیران بر پایه نوع کمانشان مربوط به مقدار نیرویی است که آنان باید برای کشیدن کمان و نگه داشتن زه به کار بندند.
کمانگیر باید بر مقاومت زه در نقطه لنگر فائق آید. وقتی که ورزشکار شروع به کشیدن زه می کند، این مقاومت افزایش می یابد. کمان گیرانی که زه کمان های سنتی را به عقب می کشند با مقاومت بسیاری روبه رو می شوند که این مقاومت همزمان با کشیدن زه به عقب افزایش می یابد. در کمانهای مرکب نیز این مقاومت به تدریج فزونی می گیرد. اما به سرعت به نقطه اوج می رسد و پس از آن با کشیدن بیشتر رفته رفته کاهش می یابد و به کمتر از یک کیلوگرم می رسد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1402/03/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تیراندازی با کمان: آموزش گام به گام - تمرینات

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
تیراندازی با کمان: آموزش گام به گام - تمرینات
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک