رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

مبانی زمین شناسی فیزیکی - جلد ۱: فرایندهای بیرونی

مبانی زمین شناسی فیزیکی - جلد ۱: فرایندهای بیرونی
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
خودآموز، هدفدار، برنامه ریزی شده

از پیشگفتار کتاب:
کتابی که در پیش رو دارید مقدمه ای است بر «زمین شناسی» یا علم مطالعه زمین. در این کتاب رابطه چهار مقوله اساسی دانش زمین شناسی یعنی «مواد»، «ساختها»، فرایندها» و «زمان» زمین شناسی با نگرشی فیزیکی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. به منظور دستیابی به این هدف یافته ها و دستاوردهای جدید این علم، و در راس آن «نظریه زمین ساخت ورقی» به عنوان محور و مبنای کلیه مباحث انتخاب شده است معرفی مواردی از خصوصیات بارز «زمین شناسی ایران» نیز زمینه دیگری بوده که در انتخاب مطالب مثالها و تصاویر کتاب مورد تاکید قرار گرفته است. هدف ما چه در زمان طراحی آموزشی و چه در طول تدوین مطالب کتاب دستیابی به متنی خودآموز بوده است. به این منظور کوشش شده است تا هیچ اصطلاحی بدون تعریف کافی رها نشود و هیچ مفهوم جدیدی مطرح نشود، مگر آنکه مفاهیم زیربنایی وابسته به آن قبلاً توضیح داده شده باشد.
محتوای هر یک از فصلهای کتاب بر اساس مجموعه ای از «هدفهای رفتاری» تنظیم شده است. این هدفها تغییراتی را که پس از مطالعه متن در دانسته ها و مهارتها و به زبانی رفتار فراگیر به وجود خواهد آمد، تعیین می کنند. هدفها همچنین سطح فراگیری مطالب و همچنین قسمتهایی از متن را که باید با تاکید بیشتری مطالعه شوند مشخص می کنند. در ابتدای هر فصل علاوه بر هدفها مفاهیم و اصطلاحات مورد استفاده نیز فهرست شده اند. عنوان مفاهیم پیش نیاز برای آن دسته از واژه ها و مفاهیمی که دانستن آنها، قبل از مطالعه متن ضروری است به کار رفته است مفاهیم جدیدی نیز که به تدریج در طول فصل شناسانده و تعریف می شوند تحت عنوان «مفاهیم تازه» آمده اند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1402/03/14
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مبانی زمین شناسی فیزیکی - جلد ۱: فرایندهای بیرونی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مبانی زمین شناسی فیزیکی - جلد ۱: فرایندهای بیرونی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک