رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
طبقه
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
مترجم:
ندا رضایی
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
از پشت جلد کتاب:
شاید از میان تمام مفاهیمی که جامعه شناسان برای توسیف و تبیین مناسبات طبقاتی به کار برده اند، مفهومی به اندازه طبقه اجتماعی گنگ، گیج کننده و بد تعریف نشده باشد. علیرغم این واقعیت که جامعه شناسی به عنوان رشته ای دانشگاهی در اروپا، ارتباط تنگاتنگی با تحلیل مسائل طبقاتی داشته است. در این اثر ریچارد اسکیس طرحی عینی از طبقات اجتماعی ارائه میکند. اسکیس، در مقابل زمینه تاریخی شکست سوسیالیسم دولتی در اتحاد جماهیر شوروی و اروپای شرقی، اهمیت طبقات اجتماعی در کشورهای سرمایه داری غربی که مناسبات استثمارگرانه خصیصه بارز آن است را روشن میکند و در پایان نتیجه می گیرد با وجودی که طبقه بندی های مارکسیستی همچنان ارزشمند هستند ایده های مارکس درباره الغای طبقات در پایان قرن بیستم، یوتوپیا به نظر می آید.
ریچارد اسکیس استاد جامعه شناسی دانشگاه کلت در کانتربری است. او در چهارده اثر در مقام نویسنده، نویسنده همکار و ویراستار همکاری داشته است. مدیران بیزار (۱۹۹۱) از جمله آخرین آثار وی هستند. او در حال حاضر به بررسی مناسبات اجتماعی سازمانهای پیشرفته و نیز مقایسه پیشرفتها در کشورهای مختلف بلوک شرق
مشغول است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1402/03/12
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی طبقه

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
طبقه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک