رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
فرازهایی از تاریخ ترک ها
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 10 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 10 رای
از پیشگفتار کتاب:
گویش ترکی از دوران باستان تاکنون یکی از گویش های محلی این سرزمین پهناور و مقدس بوده است. در دوران باستان مرزهای شمال شرقی کشورمان تا ماورای رود جیحون (آمودریا) گسترده بوده است. کما اینکه درست در کنار رود جیحون در خاک ازبکستان امروزی شهری به نام شهر کورش وجود داشته است و اجداد ترک زبان های امروز ایران و بعضی از کشورهای همسایه شمال و غرب ایران دقیقا ساکن این قسمت از خاک ایران باستان بوده اند.
اغلب کسانیکه فرصت مطالعه تاریخ کشورمان را داشته اند به خوبی می دانند که تعدادی از کشورهای نوپای امروزی در خارج از مرزهای شمال شرقی کشورمان زمانی جزء کشور ما ایران بوده اند که به تدریج در اثر سیاست های غلط و ضعف حکومتهای سده گذشته از بدنه کشورمان جدا شده اند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1402/02/14
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرازهایی از تاریخ ترک ها

تعداد دیدگاه‌ها:
4
ایرانیمیز وار السون ، پانترکلری محو السون .
سخیف و بی مایه
آیا شما مغول پرستی را والا و پرمایه می دانید؟
هیچ نژاد و قومی سزاوار پرستش نیست مگر به خاطر فرهنگ والا و ادب. تفرقه افکنی میان ملت ها و دوشیدن سرمایه های ایشان کار گروهی مال اندوز در به در است. نادانسته آب به آسیاب دشمن نریز. در اینکه مغولان در برهه ای از تاریخ خوی وحشی و درنده داشته اند، شکی نست ولی این مربوط به گذشته است.
فرازهایی از تاریخ ترک ها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک