رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
الفبای جنایت
امتیاز دهید
5 / 4
با 4 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 4 رای
الفبای جنایت یا قتل به ترتیب حروف الفبا، با نام اصلی قتل‌های ای. بی. سی. (به انگلیسی: The A.B.C. Murders) رمان جنایی نوشته شده توسط آگاتا کریستی است که در سال ۱۹۳۶ منتشر شد. در این داستان هرکول پوآر و آرتور هستینگز و سربازرس جپ حضور دارند. سبک نگارش داستان در گاهی اول شخص و گاهی سوم شخص است که این روش اولین بار توسط چارلز دیکنز نویسنده مشهور انگلیسی در کتاب خانه غمزده به کار گرفته شد و آگاتا کریستی هم این روش را در مردی با لباس قهوه‌ای امتحان کرد.

ماجرا از زبان هِستینگز بیان می شود:
« یک نامه ی تایپ شده با امضای ABC به دست پوآرو رسیده بود که روز بیست و یکم ماه به حوادث اَندووِر توجه کند ...».
« ... در آن تاریخ آلیس آشِر در دکه ی روزنامه فروشی اش به قتل رسید و قاتل راهنمای الفبایی راه آهن را در آنجا جا گذاشت. تقریبا یک ماه بعد نامه ی دوم ABC رسید که نوشته بود در روز بیست و پنجم ماه به حوادث بِکس هیل توجه داشته باشید. این بار نیز دختری به نام الیزابت بارنارد به قتل رسید و راهنمای راه آهن باز هم در محل قتل جا ماند. من و پوآرو در جلسه های پلیس شرکت کردیم تا آنکه روز سی ام ماه و در ساعت ده شب، سومین نامه ی ABC رسید که در آن نوشته شده بود در تاریخ سی ام به حوادث چارلزتُن توجه کنید . پوآرو فورا به پلیس اطلاع داد و به من گفت که چمدان را آماده کنم تا هرچه زودتر با قطار به چارلزتن برویم...».
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Kandooo
Kandooo
1401/11/28

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی الفبای جنایت

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
الفبای جنایت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک