رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 2 رای
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 2 رای
هنر متقاعدکردن و تاثیرگذاری، و رازهای موفقیت بزرگ‌ترین فروشنده جهان، گرگ وال‌استریت

جردن بلفورت (Jordan Belfort)، که با بازی لئوناردو دیکاپریو در فیلم گرگ وال استریت جاودانه شد، سیستم متقاعدسازی و فروش گام به گام خود را آشکار می سازد که با استفاده از آن، هر کسی می تواند به یک ستاره فروش و موفقیت تبدیل شود.
برای اولین بار است که جردن بلفورت رازهای سیستم گام به گام خودش رو مطرح می کند، سیستمی که باعث شده است تا خودش، مشتریانش و تیم فروشش، به موفقیت و ثروت بسیاری دست یابند. این شیوه تاکنون فقط در دوره آموزشی آنلاین او و با هزینه حدود 2000 دلار مطرح می شده است و اکنون از طریق این کتاب در اختیار همه قرار گرفته است. بلفورت در این کتاب نشان می دهد که هر کسی چگونه می تواند به استاد متقاعد سازی و فروش تبدیل شود.
او کتاب شیوه گرگ را با ادبیات خاص خودش نوشته است، به هر کسی، صرف نظر از میزان تحصیلاتش، سنش و سطح مهارت هایش، یاد می دهد که چگونه تبدیل به بهترین فروشنده، مذاکره کننده، کارآفرین و یا سخنگو شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
13971008
13971008
1401/10/27
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک