رسته‌ها
بازاریابی عصبی دیجیتال
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
نویسنده:
مترجم:
محمد مهاجر
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
کتاب بازاریابی عصبی دیجیتال یا دیجیتال نورومارکتینگ را سم پیج، کارشناس روانشناسی مصرف، همراه با مثالهایی از برخی از موفق‌ترین شرکتها و کسب و کارهای آنلاین نگاشته و دکتر سید محمد مهاجر به فارسی برگردانده است.
آمازون در معرفی کتاب بازاریابی عصبی دیجیتال ( دیجیتال نورومارکتینگ ) می‌نویسد:
این کتاب شما را با پژوهش‌های شگفت انگیزی در حوزه‌های روانشناسی اجتماعی و رفتار مصرف کننده آشنا می‌کند. اما از همه مهمتر، این کتاب به شما نشان می‌دهد دقیقاً چگونه می‌توانید یافته‌های این پژوهش را برای جذب مشتری در کسب و کار خود به کار ببندید.
هدف این کتاب این است که حدس و گمان را از اقدامات شما حذف کند و شما را به بینشی مجهز کند که تک تک هزینه‌هایی که برای تبلیغات دیجیتال کرده‌اید بسیار قابل پیش بینی تر به جیبتان بازگردد.
همچنین مترجم درباره کتاب بازاریابی عصبی می نویسد:
جالبه بدونید مغز انسان به طور طبیعی ۴ چیز را به شدت طلب می کند:
غذا، آب، خواب و نیاز جنسی!
الباقی مواردی که حس می کنید به آن نیاز دارید در اثر پدیده «تلقین» به وجود می آید؛ حتی «عشق»
خبر بد اینکه تمام تلاش و هزینه های بازاریابی و تبلیغات شما کمترین تاثیری در تصمیم مخاطب به خرید نداشته به همین خاطر است که طبق آمار رسمی بیش از ۹۰ درصد محصولات و خدمات جدید حتی در کشور ژاپن در سه ماهه اول با شکست مواجه می شوند!!!
خبر خوب اینکه با به کارگیری آموزه های دیجیتال نورومارکتینگ که تلفیقی از علوم بازاریابی، عصب شناسی، روانشناسی، علوم شناختی انسان و انقلاب چهارم صنعتی است، شما به آمار خیره کننده ای از افزایش نرخ تبدیل و فروش استثنایی از طریق تاثیر بر مغز مخاطب دست خواهید یافت!
در این کتاب آمده است که هزینه های بازاریابی و تبلیغات شما کمترین تأثیری در تصمیم مخاطب به خرید نداشته به همین خاطر است که طبق آمار رسمی بیش از ۹۰درصد محصولات و خدمات جدید حتی در کشور ژاپن در سه ماهه اول با شکست مواجه می شوند! و خبر خوب اینکه با به کارگیری آموزه های دیجیتال نورومارکتینگ که تلفیقی از علوم بازاریابی، عصب شناسی، روانشناسی، علوم شناختی انسان و انقلاب چهارم صنعتی است، شما به آمار خیره کننده ای از افزایش نرخ تبدیل و فروش استثنایی از طریق تأثیر بر مغز مخاطب دست خواهید یافت!
یکی از نکات بارز و برجسته این کتاب، این موضوع است که برای تشریح مسائل مطرح شده نویسندگان کتاب به بررسی نمونه های واقعی و برخی از آمارهای معتبر بین المللی پرداخته است؛ نمونه هایی که نقش چراغ راهنمایی را برای مابقی فعالان حوزه بازار بازی خواهند کرد. خواندن این کتاب به تمام علاقه مندان مباحث علمی بازاریابی و خصوصاً مدیران کسب و کارهای ایرانی توصیه می شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
184
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
brandafarin
brandafarin
1400/07/21
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بازاریابی عصبی دیجیتال

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
بازاریابی عصبی دیجیتال
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک