رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
زن سی ساله
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
رمان زن سی ساله اثر اونوره دوبالزاک، یکی از آثار متعلق به مجموعه‌ «کمدی انسانی» است. او نوشتن این داستان را سال ۱۸۲۹ آغاز کرد. دوبالزاک چندین بار این رمان بازنویسی شد و قطعاتی از آن هم در طی سال‌ها در نشریات فرانسوی به چاپ رسید. در نهایت نسخه‌ی نهایی کتاب زن سی ساله سال ۱۸۴۲ در پاریس منتشر شد.
اونوره دوبالزاک زن ۳۰ ساله را در شش فصل نوشته است. عناوین فصل‌های این کتاب«نخستین خطاها»، «رنج‌های ناشناخته»، «سی سالگی»، «تقدیر خداوند»، «دوملاقات» و «پیری مادر خطاکار» است.
قهرمان داستان اثر اونوره که به عقیده‌ی بعضی منتقدان ضد قهرمان به حساب می آید، ژولی دختر بی نهایت زیبای یک نجیب زاده‌ی فرانسوی است. زیبایی بی حد و حصر دخترک موجب اتفاقاتی می‌شود که دوبالزاک به خوبی برایمان تصویر کرده است. ما در طول داستان با دوره‌های مختلف زندگی ژولی و پس از آن دخترش آشنا میشویم. زن سی ساله داستان انتخاب‌هاست. انتخاب‌ها و تاوانی که باید برایشان پرداخته شود. درونیات این زن و خواسته‌های او محور داستان دوبالزاک است. اونوره دوبالزاک با قلم کم‌نظیرش واقعیت را به رخ خواننده می‌کشد. هرچند منتقدان معتقدند دوبالزاک کمی چاشنی بدبینی به داستانش اضافه کرده اما هرگز نمی‌توان زن سی ساله را داستانی غلو شده نامید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1401/10/06

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زن سی ساله

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
زن سی ساله
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک