رسته‌ها
زن روز - شماره ۱۵۳ - بهمن ۱۳۴۶
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 14 رای
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 14 رای
زن روز مجله ای از گروه نشریات روزنامه کیهان است دربارهٔ مدلهای لباس زنانه، اخبار زنان، پزشکی، عکس، سرگرمی، کودکان، هنرپیشه ها، تاریخچهٔ لباس که در ایران منتشر میشود. این نشریه در اوایل دهه ۱۳۴۰ شمسی توسط مرحوم مجید دوامی بنیانگذاری شد. دوامی معتقد به روزنامه نگاری جنجالی بود. وی در بازگشت از سفر به آمریکا که به منظور یک دورهٔ مطالعاتی بود، با خود طرحی به همراه داشت که توانست با موافقت دکتر مصباح زاده در کیهان آن را به اجرا درآورد. که نتیجه آن در سال ۱۳۴۳ شمسی (۱۹۶۵ میلادی) انتشار پر تیراژترین مجلهٔ تاریخ ایران یعنی هفته نامه زن روز با مدیریت فروغ مصباح زاده و سردبیری تام الاختیار مجید دوامی بود. زن روز قبل از انقلاب ۱۳۵۷ ایران و بعد از اصلاحات مشهور به انقلاب شاه و ملت عملاً پرچمدار مدرنیزم و فمینیسم در ایران بود. در این مجله برای سلیقه های مختلف مطلب وجود داشت. از جمله طرحهای جنبی و جنجالی مجله زن روز برپایی مسابقاتی با عنوان دختر شایسته ایران بود که در زمرهٔ مسابقات جهانی قرار داشت و یک بار منتخب ایرانی این مسابقه موفق شد که در مسابقات جهانی برگزیده شود. این طرح از بدو شروع با مخالفت محافل سنتی و مذهبی مواجه گردید. انتشار این نشریه در حال حاضر نیز ادامه دارد و این نشریه هنوز زیرمجموعهٔ مؤسسه کیهان است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
100
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زن روز - شماره ۱۵۳ - بهمن ۱۳۴۶

تعداد دیدگاه‌ها:
6
این سیستم امتیازدهی به قدر کافی رو مخ هست، بعد میایم به سختی اندازه ۱۰۰ تا جمع می‌کنیم وقتی دانلود کردیم می‌بینیم فایلش خرابه! تو رو خدا فایلا رو قبل از قرار دادن تو سایت چک کنید که امتیاز ماها حروم نشه. کاری هم کردید که فقط تا یک ساعت بدون کسر امتیاز از اون لینک دانلود کرد. الان حتی اگه فایلشم درست کنید، من دوباره باید ۱۰۰ امتیاز بدم تا دانلود کنم! چه کاریه واقعا، لطفا یه فکری به حال این سیستم امتیازدهی و محدودیت دانلود بفرمایید.
الان فایل این مجله خرابه، دوستان دانلود نکنید که امتیازتون هدر نره.

سلام دوست عزیز
خراب بودن فایل به جای خود قابل بررسی است اما مشکل اصلی این است که سایت کتابناک مدتی است فیلتر شده و با فیلتر شکن قابل دسترسی است .
این مسئله مانع خرید اشتراک ماهانه و دانلود برای افراد بدون امتیاز می شود!
کاش مدیر سایت و مدیر ارشد سرکار خانم هانیه در این مورد پاسخی بدهند .
با سپاس فراوان
فایل کتاب سالمه و مشکلی نداره. اگر فایل پس از دانلود باز نمیشه، لطفا برنامه ای که باهاش pdf رو باز می کنید، تغییر بدید.
با احترام با آشنایی که از بستگان با جامعه ایرانی دارم " شاید "مشکل در این باشد که بیشتر میکوشند تا از راه گوشی موبایل دانلود کنند درحالیکه شاید اگر از راه کامپیوتر (لپتاپ و دستکتاپ) دانلود کنند آسانتر و بی مشکلتر باشد .
فایل کلا خرابه، و نه میشه با برنامه‌ی دیگه‌ای بازش کرد و نه میشه تعمیرش کرد. برنامه‌های مختلفی رو امتحان کردم و نتیجه یکسان بود.
والا ربطی هم نداره که با چه سیستمی دانلود کرد! چه گوشی چه کامپیوتر، نتیجه یکسانه. اولین باره چنین چیزی می‌شنوم! چرا اون همه فایل دانلود کردم مشکلی نداشت، فقط همین یکی به مشکل خورد؟ عجب
زن روز - شماره ۱۵۳ - بهمن ۱۳۴۶
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک