رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
نامه ای به فرزندم
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نامه‌ها و مصاحبه‌هایی از مفاخر و چهره‌های ماندگار تاریخی و معاصر ایران به فرزندان و جوانان کهن دیار ایران زمین

هدف از انتشار این کتاب فاخر و نفيس، آشنا سازی نسل جوان و خانواده ها، با الگوی زندگی، دغدغه ها، زحمات علمی،هنری و اجتماعی، افکار و نصایح مفاخر، مشاهیرو چهره های ماندگار تاریخی و معاصر ایران زمین مي‌باشد. از جمله اهداف دیگر این کتاب، ایجاد تعامل فرهنگی میان نسل های دیروز و امروز، توسعۀ فرهنگی وعلمی جوانان و نیز ایجاد انگیزه در آنان، کاستن از فاصلۀ فرهنگی ایجاد شده میان نسل جوان و کانون­های خانواده و تقویت این کانون ها، و بالاخره زمینه سازی برای ارتقا و غنای فرهنگی جوانان و اهتمام در جهت توجه بیشتر به ارزش های علمی، دینی و قومی است.
جلد اول و دوم کتاب طی سالهای ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ و جلد سوم کتاب طی سا لهای ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹ تهيه و منتشر شده است. در جلد اول و دوم، به ترتیب ۶۳ و ۶۸ اثر شامل وصیتنامه، سروده، نامه و گفتگو در عرصه های فرهنگ و جامعه، زبان و ادب فارسی، هنر و علوم و فنون گردآوری شده است. جلد سوم ويژه معرفي بزرگان عرصه توليد و كارآفريني مي‌باشد كه شامل ۲ مقدمه به همراه ۷۷ اثر ارزشمند از ۷۴ تن از بزرگان عرصه تولید و کارآفرینی و همچنين ۴۶ نامه، ۲۹ گفتگو و ۲ سروده مي‌باشد. مقدمه جلد سوم به قلم مهندس محسن خلیلی عراقی و دکتر باقر ساروخانی نگاشته شده است.
در جلد سوم اين كتاب به معرفي سه كارآفرين از فارغ‌التحصيلان دانشگاه صنعتي شريف پرداخته است كه شامل آقايان علي نقيب، فريدون قاسم زاده و نصراله محمد حسين فلاح مي‌گردد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hamani
hamani
1401/08/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نامه ای به فرزندم

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
نامه ای به فرزندم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک