رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

جاسوسان تلمود: بررسی رویکرد امنیتی اطلاعاتی آیین یهود

جاسوسان تلمود: بررسی رویکرد امنیتی اطلاعاتی آیین یهود
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 3 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 3 رای
فصل نخست با «پیشینه تاریخی اطلاعات یهود»، آغاز شده و سابقه فعالیت‌های اطلاعاتی یهودیان را از دو نگاه روایات یهودی و روایات قرآنی، بررسی کرده است. در فصل دوم به «اصول اطلاعاتی در منابع دینی یهود» پرداخته و بخش های امنیتی- اطلاعاتی تورات و فتاوای اطلاعاتی فقهای یهودی در تلمود، که برای خواننده جذاب خواهد بود را آورده است.
بررسی خصوصیات و صفات منحصر به فرد یهودیان، مطالب فصل سوم را تشکیل می‌دهد که با عنوان «منش اطلاعاتی قوم یهود»، از آن یاد شده است. فصل چهارم «شگردهای اطلاعاتی یهود» نام گرفته است که جهت آشنایی با این قبیل شگردها، به تعدادی از آن‌ها از جمله یهود مخفی، زبان عبری، نام پوششی، فرقه‌گرایی، نفوذ در سرویس‌های جاسوسی دنیا و ازدواج‌های اطلاعاتی اشاره گردیده است.
«رویکرد اطلاعاتی یهود در صدر اسلام»، پنجمین فصل کتاب را به خود اختصاص داده است. تشریح چگونگی حمله خزنده یهود مخفی به اسلام نوپا و هم‌چنین مقابله اطلاعاتی رسول اکرم (ص)، از جمله مطالبی است که در این فصل نویسنده به آن پرداخته است.فصل ششم نیز به «رویکـرد اطلاعـاتی یهود در برابـر مسیحیت» اشاره و چگونگی خنـثی نمودن آموزه‌های این دین انقلابی توسط سازمان جاسوسی یهود تشریح شده است.

فصل هفتم «تأثیرپذیری یهودیان از آموزه‌های دینی» نام دارد. ضرورت بررسی تأثیرپذیری آحاد مردم یهود از دستورات حاخام‌ها، از دیگر موضوعاتی است که مورد توجه قرار گرفته است. در هشتمین فصل کتاب، به «بررسی اندیشه تئوریسین‌های یهود» پرداخته اند. کاهنان قوم، مبادرت به صدور فتاوایی نموده‌اند که برتری این قوم، همیشه محفوظ بماند. بیشتر این فتاوا با دیدگاه امنیتی- اطلاعاتی حاکم بر تفکرات کاهنان صادر شده و در قالب تفاسیر توراتی یا استفتائات تلمودی، در اختیار قوم یهود قرار گرفته است.
برای فهم چگونگی نهادینه شدن نظام حقوقی شرعی در سیستم قضایی رژیم صهیونیستی، باید فتاوای فقهای یهود را بررسی مصداقی نمود. به همین دلیل فصل نهم به «نظام حقوقی یهود در مجازات جاسوسان» اختصاص داده شده است.
در فصل دهم که «جاسوسان تلمود» نام دارد، در خصوص تاریخ شکل‌گیری جامعه اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس و تعدادی از عملیات‌هایی که توسط جاسوسان یهودی به نفع این رژیم انجام شده، مورد بررسی و خیانت یهودیان به وطنی که در آن به دنیا آمده‌اند، در معرض قضاوت قرار گرفته است.
بخش پایانی به کتابنامه، اعلام و تصاویر اختصاص دارد که در فصل یازدهم مورد مطالعه خوانندگان محترم قرار خواهد گرفت.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
souba
souba
1401/05/31
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جاسوسان تلمود: بررسی رویکرد امنیتی اطلاعاتی آیین یهود

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
جاسوسان تلمود: بررسی رویکرد امنیتی اطلاعاتی آیین یهود
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک