رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ناامیدی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 191 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 191 رای
ولادیمیر نابوکف یکی از استادان نثر که دارای سبکی شاخص در رمان بود در سال 1899 در سنت پترزبورگ به دنیا آمد. پس از انقلاب ا کتبر در روسیه در پی مهاجرت والدینش به اروپا در دانشگاه کمبریج به تحصیل ادبیات روس و زبان فرانسه پرداخت، چند سال در برلین وپاریس به سر برد و انتشار آثاری درخشان را آغاز کرد.نابوکف رمان ناامیدی را که در سال های جوانی نوشته بود سی سال پس از انتشار بار دیگر بازنویسی کرد. این رمان روایت زندگی و سقوط مردی به نام هرمن است. ماجرایی ابتکارآمیز که در آن یک مرد همزاد خود را می یابد و به کمک او به جنایتی بی عیب و نقص دست می زند.

از متن کتاب:
با این که به مهارتم در نویسندگی و توانایی شگفت انگیزی که بیان ایده ها را با نهایت ظرافت و سرزندگی امکان پذیر می سازد، اعتماد کامل نداشتم، کم و بیش با چنین یقینی بود که نوشتن ماجرایم را آغاز کردم. از این گذشته باید توجه خواننده را به این واقعیت جلب کنم که اگر آن قابلیت و توانایی و غیره را نداشتم، نه تنها از شرح برخی از وقایع اخیر خودداری می کردم، بلکه چیزی برای گفتن باقی نمی ماند، زیرا خواننده ی عزیز، بدان که هیچ اتفاقی نمی افتاد. شاید این حرف احمقانه باشد، ولی دست کم روشن است. فقط استعداد پی بردن به پیچ و خم های زندگی و گرایشی ذاتی به آفرینش دائمی به من این توانایی را می داد... در این جا باید یک آدم قانون شکن را که برای کمی خون ریزی جار و جنجال به راه می اندازد با یک شاعر یا بازیگر مقایسه کنم....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/09/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ناامیدی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
[quote='arashsiroos']دوستان
کسی این کتاب رو داره؟؟[/quote]
نه کسی این کتاب رو نداره!!!!!!!!!!!!!:!
ناامیدی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک