رسته‌ها
هفت جنایت مرموز
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 15 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 15 رای
کتاب ۷ جنایت مرموز، امضای مخصوص جیمز هادلی چیس را برخود دارد که به شایستگی به او لقب "استاد هنر فریب" را داده اند. رمان با سرعت و قدرت رعد و برق به سمت جلو حرکت می کند.
سردبیر یک مجله ماهانه ی جرم و جنایت به نام حقایق جنایی، تحقیقات مربوط به ناپدید شدن عجیب یک دختر ناشناس را به عهده ی دو نفر از نویسندگان خود، اسلیدن و لو می گذارد. ناپدید شدن دختر چهارده ماه قبل گزارش شده است، اما تمام مدارک و شواهد پاک شده اند. پلیس که هیچ مدرکی نداشت تا روی آن کار کند، علاقه ی خود را به پرونده از دست می دهد. با این حال، محققان شروع به پرسیدن سوال می کنند و تقریبا بلافاصله اتفاقات شروع می کنند به رخ دادن. شاهدان به قتل می رسند و برای از بین بردن محققان تلاش هایی انجام می شود. پلیس یک بار دیگر پرونده را باز می کند و معلوم می شود ناپدید شدن دختر تنها جزئی از یک طرح قتل بی رحمانه است.
جیمز هادلی چیس یکی از بهترین نویسندگان شناخته شده ی تریلر در تمام دوران است. وی تحت تأثیر نویسندگان جنایی آمریکایی و داستان های عامه پسند آمریکایی قرار داشت، اما به ندرت از ایالات متحده بازدید می کرد و کتاب هایش را بر اساس دانش به دست آمده از خواندن و استفاده از منابع معتبر می نوشت. وی حدود 90 کتاب به نگارش در آورده است که تقریبا از نیمی از آنها فیلم ساخته شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
190
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
samiyari
samiyari
1400/05/16

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هفت جنایت مرموز

تعداد دیدگاه‌ها:
4
سلام
این کتاب را دانلود کردم ولی ظاهرا فایل دارای اشکال می باشد و باز نمشود.
من هم نتونستم دان‌لودش کنم. انگار فایل pdf خراب هست.
سلام وقت بخیر متاسفانه فایل کتاب باز نمیشه
هفت جنایت مرموز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک