رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

ستون آهنین: زندگی نامه سیسرون - جلد ۱

ستون آهنین: زندگی نامه سیسرون - جلد ۱
امتیاز دهید
5 / 4
با 14 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 14 رای
از پیشگفتار کتاب:
هرگونه شباهتی بین جمهوریهای رم و ایالات متحده آمریکا صرفا دارای جنبه تاریخی است، همچنان که شباهت بین رم باستان با دنیای جدید چنین است.
در وجود مارکوس تولیوس سیسرو (سیسرون)، این رمی بزرگ، چندین شخصیت یافت می شود. شاعر، سخنور، عاشق پیشهف میهن پرست، سیاستمدار، برادر، پسر، طرفدار مکتب اخلاق، شوهر، پدر، دوست، نویسنده، قانوندان و فیلسوف. درباره هریک از این چندین شخصیت، می توان یک کتاب نوشت. نامه های سیسرون به ناشرش و عزیزترین دوستش آتیکوس، کتابهای زیادی را تشکیل داده و این کتابها در کتابخانه واتیکان و دیگر کتابخانه های معروف در سراسر دنیا موجود است. تنها شرح ماجراهای زندگی سیسرون در نقش یک سیاستمدار می تواند در آن اندازه کتاب بگنجد که کتابخانه ای را تشکیل دهد و این در حالی است که سیسرون را بزرگترین قانوندان می شناسند. کتابهای خود سیسرون از نظر کمیت و کیفیت حائز اهمیت است و درباره قانون، روزگار عتیق، وظیفه، همدردی، اخلاق و دیگر مسائل صحبت می دارد. زندگی خانوادگی وی به تنهایی درخور آنست که موضوع کتابی مستقل قرار گیرد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1400/04/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ستون آهنین: زندگی نامه سیسرون - جلد ۱

تعداد دیدگاه‌ها:
3
ستون آهنین: زندگی نامه سیسرون - جلد ۱
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک