رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
شعر نو در ایران
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
نویسنده این کتاب از شرق‌شناسان مشهور شوروی است که با بیشتر زبان‌های آسیایی آشنایی دارد و ادبیات آسیا را به‌خوبی می‌شناسد و به‌ویژه به ایران و زبان فارسی نظری خاص دارد. او در این کتاب با دقت و وسواسی بسیار، شعر نوی ایران را مورد بررسی قرار داده است. این مجموعه با نقد آثار نیما یوشیج آغاز شده و با نقد آثار فروغ به پایان رسیده است و در این میان به بررسی آثار نادر نادرپور، سیاوش کسرایی، هوشنگ ابتهاج، محمد زهری، سهراب سپهری، مهدی اخوان ثالث و احمد شاملو نیز پرداخته شده است؛ ضمن اینکه نویسنده هیچ‌گونه ترتیب زمانی یا ترتیب خاص دیگری را رعایت نکرده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
saharnak
saharnak
1399/12/06

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شعر نو در ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
1
خانم کلیاشتورینا پژوهشگر روسی دو جلد کتاب درباره شعر معاصر ایران نوشته است که این کتاب ظاهرا ترجمه جلد دوم است.امید است جلد اول کتاب شعر معاصر ایران او هم روزی از روسی ترجمه شود.خانم همایونتاج طباطبایی هم خودش از شاعران نوگرا دهه پنجاه و شصت بوده است که سال هاست دیگر کتاب شعری از وی ترجمه نشده است.
شعر نو در ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک