رسته‌ها
قرآن کتابی شگفت انگیز
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 410 رای
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 410 رای
هنوز توضیحاتی برای این کتاب ثبت نشده
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
22
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
tawhid
tawhid
1389/03/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قرآن کتابی شگفت انگیز

تعداد دیدگاه‌ها:
31
دراين برهوت سكس زده فريباي ناآشنا دنبال يك مسلمان مي چرخم ، دنبال يك مسلمان واقعي ؛ نه از آن تازه مسلمان ارمني اخوان يا آن اشك در انتظار خشكيده ِ شاملو كه همه دسترنج آن بي شرف زاده هدايتند.رشدي رشد مي دهد با آيات شيطانيش و دشتي خشك مي گرداند دشت جهاد آسماني را .. و شفا شفا مي دهد سنگ تيپاخورده را ..
ولي من زاده فكر محمدم ، از سوزان برهوت داغ حجاز تا شرم اتاق ماريه ، از اشك چشم سكينه تا عشق نگفته ِ رباب.. از آغاز اقرا‍ء تا پايان رستگاري كعبه ، تا سوز شهوت عايشه .
منم ، من آن قدسي هجران ، نبود ِ عشق و ايمان در فراسوي پرده ء عصيان . نرخ كم بهاي مصطفي،از اوج هفتم آسمان تا قعر قهر دوازدهمين چاه جمكران..آن روي سيلي نخورده ياآن روي سكه ء مردان .
از سوي خدا اُُف آمده ام تابركلمات ناگفته بنشينم.من زخمم، زخم محراب تا رهايي آسمان از كثافت هاي لبان چركيده كه بر سماء خاكروبه شده... آبروي خدا هستم...به دنبال مسلماني مي چرخم كه هقهقش درد نگفته ء جبرئيل به گوش شيطان است.
آنگاه كه ابليس ، كه چه گويم خداهم بر شما سجده كرد. بر الله ، بر پسر ، بر ستاره ششم ؛ كه شيطان را شرمسار ساخت وازالست تا ابد بر مقدس كار باده خوري فرونشاند.
خدا تب كرد و مُردو شيطان نيز فراري ،دست به دامان ِ جبرئيل و آسمان ِ تهي ......
باریدا:
رطب خورده منع رطب کی کند؟؟!!!:D:))
الان خودت اند خارجی؟!!!:D(!)
با تشکر.ارائه بیشتر اینچنین کتابهایی در سایت که از زبان غربی ها به شگفتی قرآن میپردازد میتواند باعث ایجاد تلنگری در مسلمانانی مثل ما شود که رجوعمان به قرآن در شان این کتاب آسمانی نیست.
ما عرفناک حق معرفتک
از خواندن دیدگاه های روشنگرانه دوستان واقعا لذت بردم8-)
ممنونم از شما اميدوارم بيشتر بتونيم با هم تبادل اطلاعات داشته باشيم.موفق باشيد
ATILA
خدا یکیست و دین او هم یکیست و فرستندگان الهی هم همگی‌ علم خود را از منبع واحدی دریافت کردند ، بنابرین ادیان الهی مکمل یکدیگرند و تفاوت میان آنها از انسانهاست که فروع را به جای اصول گرفتند، فانی را بجای باقی‌ ، و به هر دلیل ماهیت دین را تغییر دادند
در ادیان الهی اگر فروعات تحریف بشه روح دین همچنان باقی‌ میمونه اما اگر اصول بنیادین آن دستخوش انحراف... بشه ، اون دین روح خودش رو از دست میده ،
دین اگه از مقصد اصلیش منحرف بشه بیشتر جنبه اقتصادی‌-اجتماعی به خودش میگیره ،و باعث می‌شه مومنین به مرور از اون روی بر گردونن و چنین وضعی باعث سردر گمی معنوی می‌شه . چون مقصود سخن ایرانی‌‌ها هستن به عقیده‌ی من این سردرگمی در ایرانیها بوجود اومده ، گر چه ادیان دیگه هم مستثنی از این ‌قضیه نیستن .
در حال حاضر اسلام در ایران به منبعی برای فریبکاری و درامد و زور گویی و ..... تبدیل شده پس بدیعی است که عده‌ای از اینکه خودشون رو مسلمون بدونن احساس شرم کنن . اما این اتفاق در کشورهای دیگه‌ای که مسلمان هستن نیست به این علت که در اون جوامع اسلام جایگاه خودش رو داره و کمتر از مسیر اصلیش خارج شده .
در یک جمع بندی می‌تونم بگم ، اگر ایرادی هست در ذات اسلام نیست بلکه در مسلمانی کسانیست که از دین برای رسیدن به منافع استفاده می‌کنن
دوستان خوبم امیدوارم منظورم رو رسونده باشم ، من خارج از ایران زندگی‌ می‌کنم و اسلامی رو که انتخاب کردم هیچوقت موروثی نبود چون پدر و مادر من مسیحی‌ هستن ....اما گاهی ذات مسیحیت هم به چالش کشیده می‌شه و همون محدودیت‌ها و گاهی خرافات رو به خود می‌بینه .
ایدولوژی تو از یهودیسم ، برهمانیسم ، بودیسم ، مسیحیت و اسلام صحبت می‌کند ، ایدولوژی من به تو میگوید که دین مطلق دارای چندین وجه و راهی‌ بسیاری است . اما همیشه دین واحد و یکتایی‌ است همانند یک دست که پنج انگشت دارد . ( جبران خلیل جبران )
قرآن کتابی شگفت انگیز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک